درخواست آنلاین

شرکت استیل البرز یکی از برند های نام آشنا و معروف ایرانی می باشد که در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه از جمله هود، سینک ظرفشویی ،اجاق گاز، فر، مایکروویو و شیرآلات فعالیت می کند.محصولات این برند دارای کیفیت بالایی می باشند که همین موضوع  سبب شده تا  محصولات استیل البرز علاوه بر مصرف داخلی که دارد.نزدیک به پنجاه کشور خارجی نیز میزبان محصولات این برند باشند.در ادامه می خواهیم با تاریخچه اجاق گاز استیل البرز و همچنین مشکلات احتمالی آن ها بیشتر آشنا شویم.همراه ما باشید.

تاریخچه

شرکت صنایع استیل البرز برای اولین بار توسط نوید ایزد پناه در سال 1371 در کارگاه کوچکی درشهر شیراز شروع به کار کرد اما با تلاش مدوام  موجب پیشرفتی شد که ، هم اکنون صاحب هشت کارخانه صنعتی می باشد.

همانطور که از اسم این برند مشخص است در ابتدا استیل البرز در زمینه ی تولید سینک فعالیت خود را آغاز کرد که  امروزه نیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سینک های ظرفشویی درجه یک در منطقه محسوب می شود. اما باید گفت که تولیدات برند استیل البرز تنها به تولید  سینک محدود نمی شود و بعد از مدتی استیل البرز تولید محصولاتی مانند هود و اجاق گاز و… را نیز آغاز نمود.استیل البرز امروزه موفق به تولید بیش از دویست نوع محصول با کیفیت شده است.

پس از سال ها تجربه این برند ظرفیت محصولات  تولیدی خود که شامل سینک و اجاق گاز و هود می باشد را به بیش از 1.500.000 قطعه محصول در سال رسانده است. شرکت استیل البرز با خریداری ورقهای Stainless Steel در جهت رسیدن به اهدافش که اصلی ترین آن  کیفیت بالای محصولات تولید شده بود آغاز کرد. این ورق ها اغلب  از کشورهای فرانسه و ژاپن خرید و وارد می شود  و دارای استانداردهای JIS ژاپن و ASTM آمریکا است و از سایر ورقهای موجود مقاومتر می باشد.

اجاق گاز استیل البرز دارای کیفیت و تنوع بالایی می باشند.از ویژگی های بارز این اجاق گاز ها می توان به: شعله پخش کن هایی با راندمان بالا،ترموکوبل سریع،مشعل های دو گانه و …اشاره کرد.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز استیل البرز در تهران

در ادامه مقاله به سرویس نماینده تعمیر اجاق گاز،مایکروفر و …. در رابطه با مشکلات احتمالی اجاق گاز های استیل البرز و چگونگی تعمیر آنها توضیحات لازم را خواهد داد.

روشن نشدن شعله اجاق گاز

گاهی ممکن است هر چه که برای روشن شدن جرقه تلاش میکنید هیچ شعله ای ایجاد نشود.علت این موضوع ممکن است غبارگرفتن محل شعله باشد و یا وسیله یا مواد غذایی  در محل روشن شدن شعله گیر کرده باشد و مسیر شعله را مسدود کرده باشد. برای برطرف کردن این مشکل در اجاق گاز بهتر است محل مسدود را توسط برس یا  یک مسواک تمیز کنید تا مجرا باز شود و شعله روشن شود.

شعله به شدت گرم و سوزنده اجاق گاز

همانگونه  که شعله‌های کم قدرت در اجاق گاز  می‌تواند مشکل ایجاد کند ، شعله‌ های به شدت سوزنده و گرم  نیز دردسرساز است وموجب سوختن غذای شما در یک چشم به هم زدن می شود. بطورکلی یکی از راه های رفع مشکلات اجاق گاز، بررسی و تنظیم شعله‌های گاز است.

 شکسته شدن ترموستات اجاق گاز ممکن است باعث بروز این مشکل شود. برای حل مشکل ترموستات گاز باید ترموستات سالم جایگزین آن شود که بهتر است برای این کار با نمایندگی استیل البرز تماس بگیرید.

بوی گاز در اطراف اجاق گاز

وجود بوی گاز در اطراف اجاق گاز مشکل جدی و خطرناکی می باشد. و اگر در آشپزخانه و مخصوصا  اطراف اجاق گازتان بوی گازاستشمام کردید سریعا  از نصب صحیح  شیلنگ گاز مطمئن شوید و آن را بررسی کنید.

دود کردن اجاق گاز

 یکی از مواردی که ممکن است موجب دود کردن اجاق گاز بشود نو بودن اجاق گاز می باشد یعنی اگر به عنوان مثال اجاق نو در اولین استفاده  به میزان زیادی  دود کند و بوی نامطبوعی پخش کند.به همین دلیل نو بودن است چرا که  از یک لایه به عنوان محافظ از روغن‌های صنعتی در زمان تولید اجاق گاز بکار می رود.که این روغن  در اولین استفاده می‌سوزد و دود می‌کند.

بهترین کار  تمیز کردن و شستن اصولی با مواد شوینده ی موثر این روغن ها می باشد.دود کردن اجاق گاز در اجاق‌های قدیمی نیز به دلیل کثیفی و آلودگی از نوع چربی می تواند باشد.اما اگر مشکل جدی بود و با اقدامات خود رفع نشد بهتر است با نمایندگی اجاق گاز استیل البرز تماس بگیرید.

سخن پایانی

با تمامی این اوصاف بهتر است اگر اجاق گاز استیل البرز شما مشکل جدی پیدا کرد با تعمیرگاه بهسرویس تماس حاصل نمایید.امیدواریم مطالب گفته شده در این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *