درخواست آنلاین

تعمیر گاز جانا

تعمیر اجاق گاز و گاز رومیزی

در مجموعه به سرویس  تعمیرات اجاق گاز در مدل های فردار ، رومیزی و صفحه ای به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد. این شرکت یکی از مراکز معتبر تعمیراتی کشور در زمینه تعمیرات اجاق گاز می باشد.که به صورت تخصصی تعمیرات گاز جانا را در سراسر کشور انجام می دهد. در این شرکت تمامی کارشناسان دارای مدرک فنی و حرفه ای بوده و از تخصص کافی برخوردار می باشندو این مجموعه  با بهره گیری از تعمیرکاران کاربلد و مورد اعتماد، با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

شما می توانید برای ثبت سفارش تعمیر گاز جانا با کارشناسان ما تماس گرفته و یا فرم درخواست سرویسکار را تکمیل نمایید.

 

 تعمیر اجاق گاز جانا

کارشناسان ما در شرکت به سرویس با استفاده از قطعات اصلی و فابریک اجاق گاز رومیزی جانا به شما عزیزان خدمات می دهند.شما می توانید با تماس گرفتن با مرکز به سرویس از خدمات این مجموعه بهره مند شده و تا 50 درصد در هزینه های اضافی تعمیر گاز رومیزی جانا صرفه جویی کنید . همچنین شما می توانید با تماس با کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید و با استفاده از نکات و آموزش هایی که کارشناسان  شرکت به سرویس در اختیار شما قرار می دهند ،اجاق گاز خود را در منزل تا حدودی تعمیر کنید. همچنین اگر نیازی به سرویسکار دارید شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و تادر اسرع وقت سرویسکار به منزل شما اعزام شود.

 

تعمیر گاز رومیزی جانا

مشتریان عزیز شرکت جانا دیگر نگران خرابی اجاق گاز خود و پیدا کردن جایی معتبر و مطمئن برای بردن اجاق گازتان و تعمیر آن نباشید. با وجود کارشناسان شرکت به سرویس و پوشش دهی کلیه ی مناطق تهران و استان البرز در سریعترین زمان اجاق گازتان در منزل تعمیر می شود.

برای اعزام سرویسکار به منزلتان با کارشناسان ما تماس گرفته تا اسرع وقت برای خدمت رسانی حاضر شوند.سرویسکاران ما با تجهیزات کامل و با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت شرکت جانا ، در کمترین زمان اجاق گاز شما را تعمیر می کنند.

 

نمایندگی اجاق گاز جانا در کرج

همشهریان عزیز با وجود شرکت به سرویس نگران تعمیر اجاق گاز خود و پیدا کردن جایی معتبر و مطمئن برای تعمیر اجاق گازتان نباشید. فقط کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست سرویسکار کنید. در کمترین زمان از نزدیکترین شعبه به منزل شما سرویسکار اعزام خواهد شد.

شرکت به سرویس  به صورت تخصصی  تعمیرات اجاق گاز جانا را  در کرج بر عهده  دارد و به کلیه ی مناطق استان البرز از جمله گلشهر، گوهردشت،  جهانشهر، عظیمیه، مهرویلا، حصارک، شاهین ویلا، دهقان ویلا، کمالشهر، مهرشهر محمدشهر، ماهدشت، مشکین دشت، فردیس، گرمدره، ملارد، مارلیک، اندیشه وشهریار سرویس دهی دارد.

 

طریقه ی تماس با مرکز تعمیرات اجاق گاز جانا در تهران و البرز

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز جانا در تهران و البرز به صورت زیر می باشد:

1-شما می توانید با مرکز تعمیرات تخصصی به سرویس تماس بگیرید.

2-همچنین شما می توانید از گزینه درخواست سرویسکار در داخل سایت استفاده کنید.

3-در کمتر از چند دقیقه کارشناسان ما با شما تماس گرفته و اطلاعات شما را می گیرند.

4-در کمترین زمان تعمیرکار در منزل شما حاضر شده و اجاق گاز شما را تعمیر می کند.

توجه داشته باشید، کلیه خدمات تعمیر اجاق گاز جانا با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت شرکت جانا می باشد.

 

نمایندگی اجاق گاز جانا در شهریار

با وجود شرکت به سرویس در منطقه ی شهریار فقط کافیست با تماس با کارشناسان ما، تعمیر گاز رومیزی خود را با استفاده از قطعات اصلی و فابریک به ما بسپارید.

اگر اجاق گازتان دارای ایراد شده است و یا نیازمند قطعات یدکی اجاق گاز هستید فقط کافیست با تماس با مرکز به سرویس درخواست سرویسکار کرده تا از نزدیکترین شعبه به محل زندگی شما برایتان تکنسین اعزام شود.

 

قطعات اجاق گاز جانا را از کجا تهیه کنیم؟

اگر برخی از قطعات گاز شما در اثر استفاده ی غلط و گذشت زمان خراب شده و نیازمند قطعات می باشید و یا شما می خواهید اجاق گازتان را خودتان تعمیر کنید ، فقط کافیست با مرکز به سرویس تماس گرفته و ثبت درخواست کنید. شرکت به سرویس نمایندگی گاز جانا  در تهران و کرج و سایر استانها می باشد که شما می توانید انواع قطعات با کیفیت واصالت  شرکت جانا را فقط با یک تماس استعلام گرفته و ثبت درخواست کنید تا در اسرع وقت قطعات مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

 

خرابی هایی که می تواند برای اجاق گاز جانا پیش بیاید:

اجاق گاز شما از هر نوع برند و مدلی که باشد به مرور زمان و در اثر استفاده ی غلط دارای ایراداتی می شود.کارشناسان ما در مرکز به سرویس شما را برای تعمیر اجاق گازتان راهنمایی می کنند.

 

سوالات متداول مشتریان از نمایندگی های اجاق گاز جانا

 

روشن نماندن شعله اجاق گاز

بیشترین مشکلی که امروزه برای اکثر اجاق گازها پیش می آید مشکل ثابت نماندن شعله ی اجاق گاز است. از علل بروز این مشکل می توان به استفاده ی نا درست از اجاق گاز و پایین بودن کیفیت برخی از قطعات نسبت به سالیان گذشته است.

علت اصلی بروز این مشکل می تواند خرابی  سنسور ترموکوپل ،ترموکوپل ،ولوم شیر، سنسور شیر و یا خود  شیر باشد  که باید آن را تعمیر و یا تعویض نمود.

شما می توانید برای خرید  قطعات اجاق گاز جانا و یا درخواست سرویسکار در منزل با مرکز به سرویس تماس بگیرید.

 

از کار افتادن جرقه زن

هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید ، ابتدا از سیستم برق کشی ساختمان و آشپزخانه مطمئن شده و پریز و دوشاخه اجاق گاز را چک کنید.همچنین این ایراد می تواند به دلیل معیوب شدن قطعات الکتریکی  سیستم جرقه زن اجاق گاز از جمله کلید جرقه زن ، میکروسئیچ ، ترانس و خود جرقه زن اجاق گاز باشد.

برای تهیه ی  قطعات اجاق گاز جانا می توانید از ما کمک بگیرید همچنین برای نصب و یا تعمیر این قطعات می توانید با کارشناسان ما در شرکت به سرویس مشورت کنید.

 

 

کم شدن حرارت و افت فشار در شعله ها

از جمله ایراداتی که ممکن است در استفاده ی غلط از اجاق گاز جانا با آن مواجه شوید ، افت فشار و ضعیف شدن حرارت شعله ها است. در صورتی که از باز بودن شیر گاز اصلی اطمینان کسب کردید ، شلنگ متصل به گاز را چک کنید تا از عدم نشت گاز مطمئن شوید.

از مهم ترین علل کم شدن فشار گاز کثیفی سرشعله ها  و کاسه ی آن است.همچنین کثیفی و جرم می تواند از کاسه ها به لوله های انشعاب گاز سرایت کرده و گرفتگی ایجاد کرده باشد.

 

شعله اجاق گاز زرد و نارنجی می سوزد

علت اصلی این ایراد می تواند کثیفی سرشعله ها و یا کاسه های زیر آن باشد. اگر با نظافت قطعات ذکر شده مشکلتان حل نشد به احتمال زیاد سرشعله های شما در اثر استفاده ی غلط و حرارت زیاد شعله ها معیوب شده و به اصطلاح تاب برداشته است. جنس سرشعله های اجاق گاز از فلز آلومینیوم می باشد که به مرور زمان و بر اثر شستشو با موادهای شیمیایی خراب می شود.برای تهیه ی سرشعله های اجاق گاز جانا با کیفیت اصلی ، ما در شرکت به سرویس می توانیم کمکتان کنیم.

 

نشت گاز

اگر شما در داخل آشپزخانه و در نزدیکی اجاق گاز بوی گاز استشمام می کنید ، در اولین قدم از درستی شیر گاز شهری ،فلکه گاز و شلنگ اجاق گاز مطمئن شوید، همچنین مشکل می تواند بخاطر ایراد در شیرهای کنترل شعله و یا نشتی لوله های آلومینیومی  باشد.

برای رفع این مشکل می توانید با مرکز به سرویس تماس گرفته و با کارشناسان ما مشورت کنید و در صورت نیاز درخواست سرویسکارکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *