تعمیر اجاق گاز در کرج
درخواست آنلاین

تعمیر اجاق گاز در کرج

تعمیرات تخصصی انواع اجاق گاز در برندها و مدل های مختلف ، با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت توسط کارشناسان زبده و متخصص شرکت به سرویس در سریعترین زمان و با قیمت مناسب ، برای شما همشهریان عزیز کرج انجام می گیرد.

تعمیر اجاق گاز فردار در کرج

تعمیرات انواع اجاق گازهای قدیمی و فردار تکنو ایتالیایی، رز گاز، تاکنو گاز،بوش، آریستون،  سینجر،پادیسان، لوفرا، اخوان ، آلتون، هاردستون،اسنوا،  سبحان گاز، آلیش گاز، آردل، سوپر کلاسیک و سایر برندها با استفاده از قطعات اصلی و فابریک انجام می گیرد.

اگر اجاق گاز یا فر شما دارای ایراد شده است و یا نیازمند قطعات اجاق گاز می باشید فقط کافیست با یک تماس با مرکز به سرویس درخواست خود را ثبت کرده و در اسرع وقت از خدمات ما بهره مند شوید.

تعمیر اجاق گاز رومیزی در کرج

تعمیرات انواع اجاق گازهای رومیزی اخوان، کن، البرز، آلتون،  داتیس، سینجر، تکنو، لتو، رومانزو، بوش،اسنوا، دوو، بیمکث، درسا، آستیاک، جانا ، هادسون، میلان، جنرال و سایر برندها در سریعترین زمان ممکن و با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت در منزل شما انجام می گیرد.

با تماس با کارشناسان ما و مطرح کردن ایرادات اجاق گازتان، درخواست شما ثبت شده و درکمترین زمان، سرویسکار مربوطه با تجهیزات کامل درمحل شما حاضر و آماده ی خدمت رسانی می شود.

تعمیرات اجاق گاز در البرز

شرکت به سرویس مرکز تعمیرات تخصصی اجاق گاز در کلیه ی مناطق استان البرز و حومه می باشد، اگر اجاق گاز شما  به هر دلیلی مشکل پیدا کرد، فقط کافیست با نمایندگی ما تماس گرفته و با کارشناسان مرکز مشورت کنید. سرویسکاران این مجموعه در کمترین زمان در محل شما حاضر شده و آماده خدمت رسانی است. کارشناسان ما به صورت شبانه روزی  و ۷ روز هفته  جوابگوی شما خواهند بود.

تعمیر اجاق گاز در کرج

محدوده خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز در کرج

همشهریان عزیز دیگر نگران تعمیر اجاق گاز در کرج و پیدا کردن جایی معتبر و مطمئن نباشید.شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست سرویس کار کنید. از نزدیکترین شعبه به محل زندگی شما سرویس کار اعزام خواهد شد.

شرکت به سرویس مجموعه ای است که به صورت تخصصی در تعمیر اجاق گاز  در کرج فعالیت دارد و به کلیه ی مناطق استان البرز از جمله گلشهر، گوهردشت،  جهانشهر، عظیمیه، مهرویلا، حصارک، شاهین ویلا، دهقان ویلا، کمالشهر، مهرشهر محمدشهر، ماهدشت، مشکین دشت، فردیس، گرمدره، ملارد، مارلیک، اندیشه وشهریار را تحت پوشش دارد.

قطعات اجاق گاز در البرز 

قطعات اجاق گاز را از کجا تهیه کنیم؟

اگر برخی از قطعات گاز شما در اثر استفاده ی غلط و به مرور زمان خراب شده و به قطعات یدکی اجاق گاز نیازمند هستید، فقط کافیست با مرکز به سرویس در البرز تماس گرفته و ثبت درخواست کنید. شرکت به سرویس نمایندگی اجاق گاز در البرز می باشد که شما می توانید فقط با یک تماس قطعات مورد احتیاج خود را استعلام گرفته و درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان قطعات مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

مشکلات مشتریان عزیز کرجی که برای اجاق گازشان پیش آمده است:

افت فشار و کم شدن حرارت در شعله ها

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای اجاق گاز شما پیش بیاید افت فشار در شعله ها و کم شدن حرارت در برخی  از سر شعله ها ی اجاق گازتان است. اصولا این مشکل در اثر استفاده ی غلط  و نظافت اشتباه اجاق گازتان است. هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید، ابتدا از باز بودن شیر گاز مطمئن شوید. برای رفع این مشکل می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی اجاق گاز در کرج تماس بگیرید تا شما را در رفع این مشکل راهنمایی کنند.

غیر فعال شدن فندک جرقه زن اجاق گاز

در صورت بروز این مشکل، ابتدا پریز و دوشاخه اجاق گاز را چک کنید.اصولا این ایراد می تواند به دلیل نوسانات برق و نظافت اشتباه رخ دهد. رسیدن رطوبت به قطعات الکتریکی  سیستم جرقه زن اجاق گاز می تواند باعث خرابی آنها شده و سیستم جرقه زن را مختل کند. از جمله ی این قطعات فندک جرقه زن، ترانسفرماتور و میکروسئیچ اجاق گاز می باشد.

برای تهیه ی  قطعات اجاق گاز در کرج می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.همچنین برای تعمیر اجاق گاز می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه مشورت کنید.

تعمیر اجاق گاز در کرج

شعله اجاق گاز زرد و نارنجی می سوزد

کثیفی سرشعله ها و یا فنجونی های آلومینیومی زیر آن می تواند از علل بروز این مشکل باشد. در اولین قدم قطعات ذکر شده را با استفاده از موادهای پاک کننده ی استاندارد نظافت کنید. از دیگر علل های بروز این مشکل می تواند استفاده ی غلط و حرارت زیاد شعله ها باشد که باعث تاب برداشتگی سرشعله ها شده است. برای تهیه ی سرشعله های اجاق گاز در کرج ،می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

انتشار بوی گاز از اجاق گاز اخوان

در صورت رخداد این مشکل سریعا برای تعمیر اجاق گازتان اقدام کنید. سریعا از درستی شیر گاز شهری ، و شلنگ اجاق گاز مطمئن شوید. برای رفع این مشکل ابتدا شیر گاز اجاق گازتان را بسته و سپس با مرکز به سرویس، نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در کرج تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را بگیرید و درخواست سرویسکار کنید.در صورت رخداد این مشکل در اجاق گاز مشتریان، تکنسین های ما سریعا به محل شما اعزام می شوند.

ثابت نماندن شعله و خاموش شدن آن

در صورت مواجه شدن با این مشکل در اجاق گازتان، ابتدا از درست بودن جای سرشعله ها مطمئن شوید. خرابی  سنسور ترموکوپل ،ترموکوپل ،ولوم شیر، سنسور شیر و یا خود  شیر می تواند از علل های بروز این مشکل در اجاق گازتان  باشد  که باید آن را تعمیر و یا تعویض نمود. برای خرید  قطعات اجاق گاز در کرج  با کارشناسان ما تما س بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *