تعمیر اجاق گاز در شهریار
درخواست آنلاین

تعمیر اجاق گاز در شهریار

همشهریان عزیز دیگر نگران خرابی اجاق گاز خود نباشید.با وجود کارشناسان تعمیرات اجاق گاز شرکت به سرویس در منطقه ی شهریار دیگر نیازی به حمل و نقل دستگاه اجاق گاز خراب شده و پیدا کردن جایی مطمئن برای تعمیر اجاق گاز خود نباشید.اگر ساکن منطقه ی شهریارو حومه هستید کارشناسان زبده و کار بلد ما فقط با یک تماس در سریعترین زمان ممکن در منزل شما حضور پیدا کرده و اجاق گاز شما را با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت در کمترین زمان تعمیر می کنند..

تعمیرات انواع اجاق گازهای رومیزی و فردار

مردم عزیز شهریار اجاق گاز شما از هر نوع برند و یا مدلی که باشد ، در اثر استفاده ی غلط و یا گذشت زمان ممکن است دارای ایراداتی بشود.با وجود شرکت به سرویس در این منطقه و سرویس دهی کامل منطقه ی شهریار و حومه ،دیگر جای هیچ نگرانی نیست و شما می توانید فقط با یک تماس از تعمیرات تخصصی اجاق گاز درشرکت به سرویس بهره مند شوید.

تعمیر اجاق گاز فردار در شهریار

با وجود شرکت به سرویس در منطقه ی شهریار فقط کافیست با تماس با کارشناسان ما، تعمیرات انواع اجاق گازهای قدیمی و فردار سینجر،پادیسان، اخوان، آلتون، هاردستون،اسنوا،  سبحان گاز، آلیش گاز، آردل، سوپر کلاسیک تکنو ایتالیایی، رز گاز، تاکنو گاز،بوش، آریستون،  سینجر،پادیسان، لوفرا و سایر برندها با استفاده از قطعات اصلی و فابریک را به ما بسپارید.

اگر اجاق گازتان دارای ایراد شده است و یا نیازمند قطعات یدکی اجاق گاز هستید فقط کافیست با تماس با مرکز به سرویس درخواست سرویسکار کرده تا از نزدیکترین شعبه به محل زندگی شما برایتان تکنسین اعزام شود.

تعمیر اجاق گاز رومیزی در شهریار

اگر اجاق گازتان ایراد پیدا کرد نگران نباشید چون شرکت به سرویس در تمامی مناطق شهریار نماینده دارد و تعمیرات انواع اجاق گازهای رومیزی اخوان، کن، البرز، آلتون،  داتیس، سینجر، لتو،هارپاگ ، تورینو پلاس، رومانزو، سیبن، درسا، آستیاک، جانا ، هادسون، میلان، جنرال و سایر برندها را  در کمترین زمان و با استفاده از قطعات اصلی در منزل شما انجام می دهد.

محدوده خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز در شهریار

همشهریان عزیز با وجود شرکت به سرویس نگران تعمیر اجاق گاز خود و پیدا کردن جایی معتبر و مطمئن برای تعمیر اجاق گازتان نباشید. فقط کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست سرویسکار کنید. در کمترین زمان از نزدیکترین شعبه به منزل شما سرویسکار اعزام خواهد شد.

شرکت به سرویس مجموعه ای است که به صورت تخصصی در تعمیرات اجاق گاز در شهریار فعالیت دارد و به کلیه ی مناطق شهریار سرویس دهی دارد.همچنین نمایندگی های ما در فردیس و در مرکز شهر کرج فعالیت دارند.

هزینه تعمیر اجاق گاز در شهریار

همشهریان عزیز و گرامی برای محاسبه ی هزینه ی تعمیر اجاق گاز شما ، ابتدا باید دید که خرابی اجاق گاز شما به چه علت می باشد. شما میتوانید فقط با یک تماس با مجموعه ی به سرویس با کارشناسان فنی ما جهت تعمیر اجاق گاز و یا اقدام برای خرید دستگاه جدید و با کیفیت مشورت کنید. کارشناسان ما پس از شنیدن توضیحات شما در مورد ایرادات اجاق گازتان ، می توانند هزینه ی حدودی را به شما اعلام کنند.

در صورت ثبت درخواست سرویسکار توسط شما کارشناسان ما در کمترین زمان در محل حاضر شده ، پس از تشخیص دادن ایراد اجاق گاز شما و بازدید از قطعات مربوط به آن ناحیه می توانند هزینه ی قطعی را به شما اعلام کنند.

تعمیر اجاق گاز شما با کمترین هزینه

اگر در منطقه ی شهریار سکونت دارید و اجاق گازتان خراب شده و نیاز به تعمیرکار ماهر و با وجدان دارید، با کارشناسان ما در شرکت به سرویس تماس بگیرید تا نزدیکترین سرویسکار را برای شما بفرستیم تا کمترین ایاب ذهاب برای شما لحاظ شود.

سرویسکاران ما با تجهیزات و قطعات کامل ،در کمترین زمان برای تعمیر اجاق گاز شما اعزام می شوند.

اولویت سرویسکاران ما تعمیر قطعات خراب شده است. اگر قطعه ای قابلیت تعمیر را داشته باشد در صورت امکان آن را تعمیر می کنند و در صورتی که خیلی خراب شده باشد و امکان تعمیر آن نباشد ، قطعه ی آسیب دیده را با یک قطعه ی جدید و با کیفیت تعویض می کنند.

بیشترین مشکلاتی که مردم شهریار برای اجاق گازشان پیش آمده است:

خاموش شدن شعله و ثابت نماندن آن

هنگامیکه این مشکل در اجاق گازتان پیش آمد، اول از درست بودن  سرشعله ها  در جای خود مطمئن شوید. اجاق گازهای قدیمی و با کیفیت  به مرور زمان و با تمام شدن عمر مفید قطعه دارای ایراداتی همچون  خرابی ترموکوپل، سنسور ترموکوپل ،سنسور شیر و یا خود  شیر می شوند. اجاق گازهایی  که در سالیان اخیر و در مراکز غیر استاندارد تولید شده، به دلیل پایین بودن کیفیت قطعات خیلی زود با این مشکل مواجه می شوند که باید آن قطعات را تعمیر و یا تعویض کنند. برای تهیه ی قطعات اجاق گاز در شهریار  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شعله اجاق گاز دود میکند

کثیفی سرشعله ها و کفی زیر آن می تواند از علت های به وجود آمدن این مشکل باشد. با استفاده از محلول سرکه سفید و جوش شیرین می توانید سرشعله های اجاق گازتان را تمیز کنید.بیش از حد زیاد کردن سایز نازل ها باعث احتراق غیر استاندارد شده و حرارت زیاد شعله ها  باعث تاب برداشتن سرشعله ها می شود. برای تهیه ی سرشعله های اجاق گاز در شهریار ،می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید.

ضعیف شدن فشار گاز در شعله ها

یکی از بیشترین مشکلاتی که برای مشتریان عزیز ما در منطقه ی شهریار پیش می آید ضعیف شدن فشار در شعله های اجاق گازشان است. این مشکل در اثر کثیفی سرشعله ها و کفی زیر آن است.احتمال اینکه کثیفی و رطوبت به لوله های انشعاب گاز سرایت کرده باشد نیز وجود دارد. برای رفع این مشکل می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی اجاق گاز در شهریار تماس گرفته و سرویسکار درخواست کنید.

نشتی گاز

هنگامیکه بوی گاز احساس کردید همان لحظه برای تعمیر اجاق گازتان اقدام کنید. شیر گاز شهری ، و شلنگ اجاق گاز را تست کرده واز سلامت آن مطمئن شوید. این مشکل را به هیچ وجه پشت گوش نیاندازید که ممکن است صدمات جبران ناپذیری داشته باشد. برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در شهریار تماس بگیرید و از کارشناسان ما درخواست سرویسکار کنید. تکنسین های ما سریعا به محل شما اعزام می شوند.

جرقه نزدن فندک اجاق گاز

گاها به دلیل نوسانات برق و رسیدن رطوبت به مدار برقی اجاق گازتان این مشکل رخ  می دهد. رطوبت قطعات الکتریکی  جرقه زن اجاق گاز را خراب می کند و سیستم جرقه زن را می سوزاند. از جمله ی این قطعات جرقه زن، میکروسئیچ و ترانس جرقه زن اجاق گاز می باشد. از کارشناسان ما برای خرید  قطعات با کیفیت اجاق گازتان می توانید کمک بگیرید.

بدنه اجاق گاز برق دارد

از علل های به وجود آمدن این مشکل می توان به نفوذ آب درون اجاق گازتان و پوسیده شدن سیم های داخلی مدار برقی اشاره کرد.

ممکن است در مواقع پاک کردن اجاق گازتان، با نفوذ رطوبت به سیم کشی اجاق گاز، دستگاه شما اتصالی کرده و ممکن است به بدنه اجاق گاز شما برق دهد. برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان شرکت به سرویس که درمنطقه ی شهریار سرویس دهی دارند تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل اجاق گاز شما را حل کنند.

اصولا وقتی هر یک از وسایل خانه خراب می شوند، بسته به نقش و اهمیتی که در خانه دارند برای تعمیر و سرویس آنها اقدام می کنیم. و طبیعتا چنانچه یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد خانه خراب شود، فورا برای تعمیر آن دست به کار می شویم. اجاق گازها از جمله این وسایل پرکاربرد روزانه در منازل هستند که به ما کمک می کنند تا غذاهای مورد نیاز خود را آماده کنیم.

از اینرو وقتی خراب می شوند، قادر به پخت و پز نیستیم و زندگی روزمره ما را با مشکل مواجه می کنند. لذا برای تعمیر و سرویس آن سریعتر عمل می کنیم. معمولا در هر منطقه ای که ساکن هستیم مراکز مجاز تعمیرات اجاق گاز وجود دارد. مثلا ساکنین شهرستان شهریار که از شهرهای تابعه شهریار است، برای تعمیر اجاق گازهای خرابشان به مراکز مجاز تعمیر گاز در شهریار مراجعه می کنند.

خرابی اجاق گازها ممکن است به دلایل مشخص و متداولی اتفاق بیافتد و یا اینکه دچار یک سری از خرابی های غیر معمول شوند. که در هر صورت آنچه اهمیت دارد لزوم مراجعه به مراکز مجاز و مطمئن تعمیر اجاق گاز است.

از اینرو ساکنین شهرستان شهریار که مهمترین شهر غرب استان تهران است وقتی با مشکل و خرابی اجاق گاز خود اعم از هر یک از مدل های اجاق گاز لوفرا، بوش، سینجر، اخوان، آلتون، داتیس، استیل البرز و… مواجه می شوند می بایست به مراکز مجاز تعمیر گاز در شهریار مراجعه کرده و نسبت به تعمیر اجاق گاز خود اقدام‌ نمایند.

در مراکز مجاز تعمیر گاز در شهریار، خدمات تعمیر و سرویس هر برند از اجاق گازها توسط آن دست از کارشناسان فنی تعمیرات صورت می گیرد که دوره های آموزشی تعمیرات آن برند را گذرانده اند. لذا به تعمیرات آن برند از اجاق گاز آشنایی کامل دارند و می توانند براحتی عیب یابی کرده و اجاق گاز شما را تعمیر و سرویس کنند.

همچنین ضمانت تعمیرات، هزینه های پایین‌تر خدمات تعمیرات، استفاده از لوازم یدکی اصلی و اورجینال، نظم و مسئولیت در قبال خدمات ارائه شده و… از جمله محاسن مراجعه به مراکز مجاز تعمیر گاز در شهریار است. به علاوه شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس اجاق گاز خراب خود در منزلتان یا در محل مراکز مجاز تعمیرات اقدام کنید. برخی از خرابی های رایج انواع مدل های اجاق گاز که ممکن است برای اجاق گاز شما نیز پیش بیاید عبارتند از:

خراب شدن فندک اجاق گاز

از جمله خرابی های متداول در اجاق گازها است که به جهت استفاده بیشتر، بیشتر هم احتمال خرابی آن وجود دارد. اصولا علت خراب شدن فندک اجاق گاز می تواند بخاطر نقص و خرابی در کلید فندک یا الکترود آن باشد. البته وقتی الکترود مشکل پیدا کند، صدای کلیک کردن را می شنوید.

عمل نکردن جرقه زن اجاق گاز

از شایع ترین خرابی های اجاق گاز، عمل نکردن جرقه زن است که علت پیدایش آن می تواند بخاطر خرابی اتصال سیم های اجاق گاز، کثیفی و چربی گرفتگی دور شعله پخش کن، درست قرار نگرفتن پایه مشعل و شعله پخش کن در جای خود، ایراد از خود فندک و حتی قطع گاز باشد.

بوی گاز دادن اجاق گاز

بوی گاز دادن اجاق گاز به جهت خطراتی که به همراه دارد، ممکن است شما را نگران کند. از اینرو فورا به دنبال کشف علت آن و رفع این مشکل خواهید بود. علت این مشکل می تواند بخاطر نشت گاز از شیلنگ انتقال، خاموش شدن و نشت گاز از مشعل اجاق گاز یا مشعل فرگاز و بسته نبودن ولوم و شیر اجاق گاز باشد.

روشن نماندن شعله اجاق گاز

در مواقعی با این ایراد اجاق گاز روبرو می شوید که شعله براحتی روشن می شود ولی روشن نمی ماند و مجدد خاموش می گردد. این مشکل می تواند بخاطر ایراد در ترموکوپل اجاق گاز ایجاد شده باشد.

فر اجاق گاز به طور یکنواخت نمی پزد

وقتی غذا خوب و یکنواخت در فر اجاق گاز پخته نشود، نشان از یک مشکل و ایراد می دهد. این مشکل و ایراد می تواند به جهت خرابی المنت پیش آمده باشد. همچنین ایراد پیدا کردن جرقه زن و فندک هم می تواند باعث پیش آمدن این مشکل در فر اجاق گاز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *