تعمیر اجاق گاز در محمدشهر کرج
درخواست آنلاین

تعمیر اجاق گاز در محمدشهر کرج

محمدشهر، شهری در استان البرز ایران است. محمدشهر در بخش مرکزی شهرستان کرج قرار دارد. نمایندگی تعمیر اجاق گاز در محمد شهر ، تیم به سرویس تعمیرات آماده خدمات رسانی برای تعمیر اجاق گاز در محمدشهر می باشد، گروه به سرویس به عنوان یک تعمیرگاه مجاز همیشه در رده اول تعمیرات اجاق گاز در محمد شهر استان البرز بوده است، از این رو ما بهترین خدمات تعمیر اجاق گاز در کرج را به شما ارائه می دهیم، نگران نباشید همواره ما کنارتان هستیم حتی پس از فروش اجاق گاز و این خدمات را شبانه روز ارائه می دهیم.

به سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز  تعمیر اجاق گاز در محمدشهر کرج یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس در کرج میباشد که سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد. تعمیر اجاق گاز در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص به سرویس در محل  زندگی شما انجام می شود. از این رو دیگر نیازی به حضورشما و یا انتقال و جابه جایی اجاق گاز معیوب وجود ندارد.

مزایای خدمات تعمیرگاه مجاز به سرویس

  1. داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط اجاق گاز است
  2. وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی
  3. تعمیرات انجام شده با قیمت مناسب
  4. استفاده از قطعات اصلی
  5. ضمانت تعمیرات

تعمیر اجاق گاز در محمدشهر کرج

 خدمات شبانه روزی در به سرویس

با ارائه خدمات ویژه به صورت 24 ساعته و حتی در ایام تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا در صورت هرگونه مشکل تعمیر اجاق گاز در محمدشهر کرج علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

قیمت تعمیر اجاق گاز رومیزی و فردار

قیمت تعمیرات اجاق گاز مانند تمامی سرویس‌های خدماتی آچاره بر اساس تعرفه‌های مصوبی می باشد که سالیانه از سوی اتحادیه‌های صنفی و مراجع ذیصلاح اعلام می‌ گردد. این قیمت‌ها عموما شامل دستمزد تکنسین مربوطه می باشد و خدمات مشخصی را پوشش می‌دهد. اما امکان دارد در موارد خاصی شاهد ایجاد تغییرات در هزینه تعمیر اجاق گاز باشیم که در لیست تعرفه‌های مصوب پیش‌بینی نشده باشد. مانند تعمیر اجاق گاز قدیمی یا تعمیر اجاق گاز خارجی که دارای سیستم‌های منحصربه فرد یا تخصصی می باشند. در این صورت هزینه خدمات تعمیرات اجاق گاز با توافق میان تکنسین و سفارش‌دهنده انجام خواهد شد.

نحوه ارائه خدمات در به سرویس

پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد اجاق گاز به متخصص مربوطه نشان می دهند تا برای بازدید و تعمیر اجاق گاز در محمدشهر کرج به محل شما مراجعه نمایند. پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به شرایط اجاق گاز شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد. دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

تعمیر اجاق گاز در محمدشهر کرج

با رعایت نکات ساده اینجا هنگام استفاده از اجاق گاز می‌توانید خود و خانواده‌تان را از خطرهای این وسیله پخت‌وپز در خانه دور کنید

  1.  شیر گاز ورودی به اجاق گاز باید در نزدیکی این وسیله باشد تا در مواقع نیاز با بستن شیر، از ورود گاز به دستگاه جلوگیری کنید.
  2.  حواستان باشد که اجاق گاز به تنهایی باید به یک شیر گاز وصل شود و از وصل کردن آن به شیر مصرفی مشترک با دیگر وسایل گاز سوز خودداری کنید.
  3.  برای وسایل گازسوزی مثل اجاق گاز که ثابت هستند بهتر این است که از لوله‌های فلزی برای وصل‌شدن به سیستم لوله‌کشی استفاده کنید.
  4. اگر از لوله‌های فلزی استفاده نمی‌کنید، برای اجاق گاز خود، شیلنگ‌های فشار قوی بگیرید. طول شیلنگ هرگز نباید بیشتر از ۵/۱متر باشد. طول بیشتر از این مقدار ممکن است خطرآفرین شود. اگر از شیلنگ‌های لاستیکی معمولی استفاده می‌کنید حواستان باشد که در مقابل حرارت اجاق گاز قرار نگیرند.
  5.  استفاده از بست شاید مهم‌ترین نکته باشد. شیلنگ گاز را باید به وسیله بست به سیستم لوله‌کشی و اجاق گاز محکم کنید تا گاز از بین آن منتشر نشود.
  6.  اجاق گاز را هرگز در مقابل پنجره قرار ندهید، چرا که با وزش یک باد ساده ممکن است شعله خاموش شود و گاز همه جا را فرابگیرد.
  7.  اگر اجاق گاز شما بدون شمعک است، ابتدا کبریت را روشن و سپس اقدام به باز کردن شیر گاز کنید؛ چرا‌که در فاصله باز شدن گاز تا روشن‌شدن کبریت، گاز فضای اندکی را دربر می‌گیرد و یک انفجار کوچک رخ می‌دهد که می‌تواند خطرساز باشد.
  8.  در هنگام پختن غذا حواستان باشد که غذا سر نرود، چرا که با سررفتن غذا،شعله ممکن است خاموش شود و گاز فضای خانه را در بر بگیرد. اگر هم غذا سر رفت، سریعا شیر گاز را ببندید و اجاق گاز را کاملا تمیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *