تعمیر اجاق گاز درسا
درخواست آنلاین

تعمیر گاز درسا: مرجع تخصصی تعمیر اجاق گاز و گاز رومیزی

معرفی تعمیر گاز درسا

مرکز تعمیر گاز درسا با بهره‌گیری از تیم تخصصی خود در زمینه‌های تعمیر اجاق‌های گاز فردار، رومیزی و صفحه‌ای به صورت کاملاً تخصصی و با استفاده از قطعات اصلی و فابریک خدمات معتبری در سراسر کشور ارائه می‌دهد. این شرکت با برخورداری از کارشناسان مجرب و مدرک‌دار، به مشتریان عزیز خدمات با کیفیت و مطمئن ارائه می‌دهد.

خدمات تعمیر اجاق گاز درسا

1. تعمیر اجاق گاز رومیزی و فر توکار درسا

تیم تعمیر گاز درسا با استفاده از قطعات اصلی و فابریک اجاق گاز رومیزی و فر توکار درسا، به شما عزیزان خدمات تعمیری ارائه می‌دهد. با تماس گرفتن با مرکز تعمیرات، از خدمات این مجموعه بهره‌مند شده و تا 50 درصد در هزینه‌های اضافی تعمیر گاز درسا صرفه‌جویی کنید.

2. مشاوره و نکات تعمیری

مشتریان می‌توانند با تماس با کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنند و از آموزش‌ها و نکات تعمیری که ارائه می‌دهند، در خانه‌شان اجاق گاز را تا حدی خود تعمیر کنند.

3. خدمات سرویسکار

در صورت نیاز به سرویسکار، می‌توانید با تماس با ما تا در اسرع وقت سرویسکار به منزل شما اعزام شود.

نحوه تماس با مرکز تعمیرات اجاق گاز درسا در تهران و البرز

جهت تماس با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز درسا در تهران و البرز می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  1. با مرکز تعمیرات تماس بگیرید.
  2. از گزینه درخواست سرویسکار در داخل سایت استفاده کنید.

کارشناسان ما در کمتر از چند دقیقه با شما تماس گرفته و اطلاعات شما را می‌گیرند. سپس در کمترین زمان، تعمیرکار در منزل شما حاضر می‌شود و اجاق گاز شما را تعمیر می‌کند. لازم به ذکر است که کلیه خدمات تعمیر اجاق گاز درسا با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت شرکت درسا ارائه می‌شود.

خرابی‌های متداول اجاق گاز درسا و راه‌های برطرف‌سازی

  1. از کار افتادن جرقه‌زن: در ابتدا از درستی شیر گاز شهری، فلکه گاز و شلنگ اجاق گاز مطمئن شوید. همچنین این ایراد می‌تواند به دلیل معیوب شدن قطعات الکتریکی سیستم جرقه‌زن اجاق گاز از جمله کلید جرقه‌زن، میکروسئیچ، ترانس و خود جرقه‌زن اجاق گاز باشد.
  2. کم شدن حرارت و افت فشار در شعله‌ها: بررسی کنید که شیر گاز اصلی به درستی باز شده باشد و شلنگ متصل به گاز نشت نداشته باشد. همچنین کثیفی و جرم می‌تواند از کاسه‌های زیر شعله‌ها به لوله‌های انشعاب گاز سرایت کرده و افت فشار در شعله‌ها را ایجاد کند.
  3. مشکل روشن نماندن شعله اجاق گاز: این ایراد ممکن است به دلیل خرابی سنسور ترموکوپل، ترموکوپل، ولوم شیر، سنسور شیر و یا خود شیر باشد. برای خرید قطعات اجاق گاز درسا و یا درخواست سرویسکار، می‌توانید با مرکز تعمیرات تماس بگیرید.
  4. انتشار بوی گاز: اگر بوی گاز را در نزدیکی اجاق گاز استشمام می‌کنید، ابتدا از درستی شیر گاز شهری، فلکه گاز و شلنگ اجاق گاز مطمئن شوید. همچنین مشکل می‌تواند بخاطر ایراد در شیرهای کنترل شعله و یا نشتی لوله‌های آلومینیومی باشد.
  5. شعله اجاق گاز زرد و نارنجی می‌سوزد: علت اصلی این ایراد می‌تواند کثیفی سرشعله‌ها و یا کاسه‌های زیر آن باشد. در صورتی که با نظافت قطعات ذکر شده مشکل‌تان حل نشد، به احتمال زیاد سرشعله‌های شما در اثر استفاده ی غلط و حرارت زیاد معیوب شده و به اصطلاح تاب برداشته است.

لوازم یدکی اجاق گاز درسا

در صورت نیاز به قطعات اجاق گاز درسا به منظور تعمیر یا خودتان تعمیر اجاق گاز، می‌توانید با مرکز تعمیرات تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. نمایندگی گاز درسا با ارائه انواع قطعات با کیفیت و اصالت شرکت درسا، با یک تماس استعلام گرفته و در اسرع وقت قطعات مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

به این ترتیب، با استفاده از تعمیرات معتبر و کیفیتی که مرکز تعمیر گاز درسا ارائه می‌دهد، از عمر طولانی و کارایی بهتر اجاق گاز خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *