تاریخچه

شرکت پادیسان از جمله تولید کننده موفق لوازم خانگی بخصوص اجاق گاز می باشد. شرکت پادیسان، با کادر مجرب و دستگاه های با کیفیتی که دارد، هرساله تعداد قابل توجهی از اجاق گاز های مختلفی از جمله، اجاق گاز رومیزی، اجاق ایستاده، اجاق فر دار، فر توکار برقی و … تولید می کند. این شرکت در تولید محصولات خود از بهترین مواد و قطعات استفاده می کند.

قطعات مورد استفاده در کارخانه پادیسان از کیفیت بین المللی برخوردار است.این شرکت فعالیت خود را از سال 1364 شروع کرد. و در سال های گذشته، جز تولید کنندگان و حتی صادرکنندگان منتخب کشور بوده است. این شرکت تولیدات اجاق گاز را از سال 1369 شروع کرده و با توجه به استقبال مردم از آن، در سال 1372 حجم تولیدات خود را بالاتر برد.

این کارخانه در کیلومتر ۵۹ اتوبان تهران-قزوین واقع شده است. این شرکت با برخورداری از بیش از 100 نمایندگی در سراسر کشور و بیش از 300 سرویس کار مجاز، از پیشگامان خدمات پس از فروش می باشد. این شرکت با ارائه مدرن ترین اجاق گاز ها با بهترین کیفیت و بروز ترین تکنولوژی، لیسانس های افتخاری مختلفی را از کشور های گوناگون دریافت کرده است.

تعمیرات اجاق گاز پادیسان

اجاق گاز پادیسان علاوه بر تنوع در تولید، از قطعات متفاوتی هم در هر مدل تشکیل شده است. ممکن است هر یک از قسمت های تشکیل دهنده ی اجاق گاز دچار مشکل شده و باعث عدم کارایی درست اجاق گاز شود. از آنجایی که اجاق گاز جز وسایل ضروری هر خانه ای می باشد، رفع مشکل و تعمیر آن باید در اسرع وقت انجام شود. در ادامه مقاله سعی می کنیم به رایج ترین مشکلات اجاق گاز پادیسان پرداخته و روش های تعمیر آن را شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

شعله اجاق گاز

از جمله رایج ترین مشکلات اجاق گاز پادیسان مربوط به شعله گاز آن ها می باشد. در بسیاری از اوقات شعله هم ارتفاع نبوده و یا رنگی غیر از آبی دارند. برای تعمیر مشکل ارتفاع شعله ها، سوراخ های شعله را به طور کامل خشک کنید. همچنین اگر شعله گاز شما رنگی جز آبی داشت نشان از قدرت کم شعله بوده و بایستی برای حل این مشکل آن را به یک تعمیرکار برد.

روشن نشدن شعله اجاق گاز

در برخی از مواقع اجاق گاز روشن نمی شود که این مشکل اکثرا دراثر غبارگرفتگی محل ایجاد شعله و مسدود بودن آن است. برای تعمیر آن، می توان از یک مسواک یا وسیله ای همانند آن استفاده کرده و با تمیزکردن غبارها، محل مسدود شده را باز کرد. در صورت درست نشدن مشکل، ممکن است ترموکوپل اجاق گازتان خراب شده باشد که در این صورت باید با یک ترموکوپل جدید تعویض شود.

خاموش شدن پیلوت

از دیگر مشکلات اجاق گازها خاموش شدن بی دلیل پیلت می باشد. برای حل این مشکل، در وحله اول پیلوت را بار دیگر تنظیم کنید، چرا که ممکن است پیلوتتان به درستی تنظیم نشده باشد، اگر مشکل شما حل نشد می توانید با بستن مقداری از محفظه پیلوت، اقدام به تعمیر اجاق گاز کنید.

جرقه اجاق گاز

یکی دیگر از رایج ترین مشکلاتی که در اجاق گاز مشاهده می شود، خرابی جرقه و یا کار نکردن آن است. به طوری که هیچ جرقه ای در اجاق گاز ایجاد نمی شود. عدم کارکرد جرقه اجاق گاز، ممکن است تحت عوامل مختلفی باشد که یکی از دلایل اصلی آن، ترانس می باشد.

روشن نشدن جرقه اجاق گاز، قطعی سیم ها، خرابی کلید جرقه، شکسته شدن چینی جرقه و … هم میتواند از مشکلات دیگر اجاق گاز باشد. اولین قدم در تعمیر این مشکل، پیدا کردن علت اصلی مشکل است. در صورت خرابی جرقه اجاق گاز، بهتر است با یک شرکت خدماتی و تعمیری تماس گرفته و کار را به آن ها بسپارید.

دود کردن اجاق گاز

گاهی ممکن است اجاق گاز به شدت دود کرده و بوی ناخوشایندی بدهد. این مشکل در اجاق های جدید ناشی از لایه های محافظ روغنی و در اجاق گاز های قدیمی به علت روغن و چربی های پس مانده از غذا و روی اجاق ریخته شده است. اگر اجاق گاز شما جدید باشد طی چند ساعت استفاده مشکل خود به خود حل می شود. اگر اجاق گاز قدیمی دارید، برای حل مشکل بهتر است اجاق خود را به خوبی تمیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *