آشپزخانه، قلب تپنده خانه است. یکی از کاربردی‌ترین وسایلی که باید در هر آشپزخانه‌ای باشد، اجاق گاز است که حتماً با کاربردهای آن آشنا هستید. بدون اجاق گاز، عملاً نمیتوان آشپزی کرد و این موضوع اهمیت اجاق گاز را نشان میدهد. امروزه شرکت‌های بزرگی در سطح جهان به تولید بهترین برند اجاق گازها روی آورده اند. البته تولیدکنندگان داخلی نیز همواره تلاش کرده‌اند که از رقابت با خارجی‌ها باز نمانند و اجاق گازهایی با بالاترین کیفیت را برای تامین نیاز بازار تولید کنند. اخوان، بوش، استیل البرز، تکنو، لوفرا، سینجر و داتیس از بهترین برندهای اجاق گاز در ایران هستند. در ادامه با هر یک از این برندها بهتر آشنا خواهید شد.

معرفی انواع اجاق گاز

اجاق گاز اخوان | اجاق گاز آلتون  | اجاق گاز استیل البرز  |  اجاق گاز پادیسان  | اجاق گاز لوفرا  |  اجاق گاز سینجر   | اجاق گاز بوش  | اجاق گاز تکنو گاز  | تعمیر اجاق گاز اخوان | تعمیر اجاق گاز رومانزو

با اجاق گاز برند اخوان آشنا شویم

یکی از باسابقه‌ترین برندهای مطرح در زمینه تولید اجاق گاز، اخوان است. اجاق گازهای اخوان، ایمنی بسیار بالایی دارند. اگر از نزدیک به مشاهده و بررسی این اجاق گازها پرداخته باشید، حتماً میدانید که جنس هر قسمت از آن‌ها بسته به کاربردی که دارند، متفاوت است. برای این اجاق گاز، شیشه نشکن در نظر گرفته شده که در اثر حرارت، دچار حادثه نشود.تعمیر اجاق گاز اخوان توسط مجموعه به سرویس انجام می شود. همچنین سیستم ترموکوپل در این اجاق گاز به درستی کار میکند و هر شعله، فندکی خودکار دارد. ترموکوپل، همان قطعه‌ای است که مانع از انتشار گاز در مواقع خاموشی شعله میشود. بخشی از ایمنی اجاق گاز با وجود این قطعه تامین میگردد. اخوان، بر ساخت گازهای رومیزی و صفحه‌ای تمرکز کرده است و تولیدات آن از نظر ظاهری، تنوع چندانی ندارند. اما امکاناتی که در اجاق گاز اخوان میبینید، شامل شعله زمان دار، سرشعله‌های باکیفیت و فن‌هایی است که در محفظه فر قرار گرفته‌اند.  

از اجاق گاز برند سینجر چه می‌دانید؟

سینجر، برندی است که سال‌هاست در بازارهای کشورمان حضور دارد. اجاق گازهای سینجر، در طراحی و زیبایی ظاهری بسیار عالی هستند. طراحان اجاق گاز سینجر، ولوم‌های ارگونومیکی برای آن در نظر گرفته‌اند که کارکردن با آن را راحت خواهد کرد. از توصیف طراحی جذاب اجاق گاز سینجر که بگذریم، از قابلیت‌ها و امکانات فراوانی که این محصول دارد، نمیتوان به سادگی عبور کرد. این اجاق گاز به فن گردش هوا مجهز است و زمان‌سنج دارد. در کنار آن، فرهای جوجه گردانی برای اجاق گاز سینجر در نظر گرفته شده است. اجاق گاز سینجر، ایمنی بالایی دارد. شما میتوانید دما و حرارت را در این اجاق گاز عالی تنظیم کنید و مطمئن باشید که حادثه‌ای ایجاد نمیکنند. اجاق گاز سینجر، با امتیازاتی که دارا می‌باشد ارزش خرید را دارد و انتظارات کاربران را برآورده خواهد کرد.  

تکنو، پیشتاز در کیفیت و دوام

کسانی که با برند تکنو آشنا هستند، میدانند که تکنو به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان اجاق گاز در کشورمان، بر کیفیت محصولاتی که میسازد، توجهی ویژه دارد و همواره سعی میکند از مواد اولیه‌ درجه یک استفاده کند. تکنو در ساخت اجاق گازهای با کیفیت و کارآمد، از فناوری‌های روز دنیا استفاده کرده است. منظورمان تکنولوژی‌هایی مانند نمایشگر هوشمند، تایمر، فن‌های انتقال هوا و دماسنج‌های دیجیتال است که همگی جزو امتیازات اجاق گاز تکنو هستند. اجاق گاز تکنو، شبکه‌های چدنی بزرگی دارد که باعث شده ظروف به سادگی روی آن قرار گیرند. جذابیت طراحی اجاق گاز تکنو، با استفاده از سرشعله‌های کارآمد و زیبا، تکمیل شده است. سازندگان این نوع از اجاق گاز، ترموکوپل‌های تاپ تایم را برای افزایش ایمنی اجاق گاز تکنو به کار برده اند.  

اجاق گاز داتیس در رقابت با برندهای مطرح اروپایی

یکی از پرفروش‌ترین گازهای ایرانی، داتیس است. برای ساخت این مدل از گاز از بهترین قطعات ایتالیایی استفاده میشود و همین کافییست تا خریداران به کیفیت آن ایمان داشته باشند. البته گارانتی بی‌قید و شرط اجاق گاز داتیس نیز مهر تائیدی بر کیفیت آن میزند. اجاق گاز داتیس، از توان حرارتی بسیار بالایی برخوردار است و ایمنی آن مورد تائید واحدهای نظارتی است. داتیس برای جذب سلایق مختلف، سعی کرده تا تنوع بی‌نظیری از اجاق گاز را تولید و روانه بازار نماید. هر کدام از این اجاق گازها با طراحی منحصربفرد و زیبایی که دارند، طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند.  

درباره اجاق گاز بوش

اجاق گاز بوش، اجاق گازی با بیشترین میزان از شعله است. سازندگان اجاق گاز بوش، محصولات خود را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که درب بالای آن باز شود. در قسمت بالایی این اجاق گاز، یک درپوش نشکن شیشه‌ای تعبیه شده که پس از پایان پخت و پز میتوان آن را بست.   برند مطرح بوش، به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های مدرن دنیا برای ساخت انواع اجاق گاز، مورد توجه خریداران قرار گرفته است. تایمر دیجیتالی، کلید خودکار برای خاموش و روشن کردن و قابلیت تنظیم حرارت از امکاناتی بوده که اجاق گاز بوش را قابل رقابت با برندهای بزرگ جهانی کرده است.  

اجاق گاز لوفرا را بشناسیم

از دیگر برندهای مطرح در زمینه طراحی و ساخت اجاق گاز، لوفرا است که تولیدات آن کیفیت خوبی دارد. اجاق گاز لوفرا به انتقال دهنده حرارت مجهز بوده و صفحه نمایشی لمسی برای آن در نظر گرفته شده است. به علاوه فن‌های هدایت کننده حرارت در این اجاق گاز به خوبی کار میکند. لوفرا، به عنوان یک اجاق گاز ایتالیایی، از طراحی زیبا و چشم نوازی برخوردار است و در کنار همه امتیازاتی که دارد، با قیمت‌ بسیار مناسبی به فروش میرسد. تعمیرات اجاق گاز لوفرا توسط مجموعه به سرویس انجام میگردد.  

اجاق گاز استیل البرز

برای کسانی که به دنبال خرید اجاق گازی با کامل‌ترین امکانات میگردند، اجاق گاز استیل البرز نامی آشنا است. این اجاق گاز ایرانی به ترموکوپل مجهز است و شعله‌های پلوپز دارد. شیشه‌های سکوریتی که در ساخت این اجاق گاز به کار رفته، دوام و زیبایی آن را به طرز قابل توجهی افزایش داده است. این شیشه‌ها نشکن‌اند و ضد خط و خش میباشند. استیل البرز، قطعات مورد نیاز برای ساخت بهترین اجاق گازها را از شرکت‌های ایتالیایی خریداری میکند و براساس طرحی استاندارد، اقدام به مونتاژ آن خواهد کرد.   جمع‌بندی اگر بخواهیم ویژگی‌های یک اجاق گاز ایده آل و درجه یک را در چند مورد خلاصه کنیم به زیبایی ظاهری، ایمنی بالا و داشتن مجموعه‌ای از امکانات و قابلیت های اشاره خواهیم کرد. به عبارت دیگر بهترین اجاق گاز، حداقل این ۴ ویژگی را داراست. پس اگر در بازار با محصولی مواجه شدید و این شاخص‌ها را در آن دیدید، در خرید آن تردید نکنید. در این مقاله سعی کردیم بهترین اجاق گازهای ایرانی را به شما معرفی کنیم. امیدوار هستیم که این توضیحات برای انتخاب مناسب‌ترین محصول به شما کمک کرده باشد. مجموعه اینترنتی ما در خدمت شما است و آماده است تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه به استحضار برساند. با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *