تعمیر اجاق گاز در جهانشهر کرج

تعمیر اجاق گاز در جهانشهر کرج

جهانشهر منطقه هشتم کرج و یکی از محله‌های شهر کرج در استان البرز ایران است. جهانشهر از شمال محدود به حاجی‌آباد است و از غرب محدود به کوی کارمندان شمالی از جنوب محدود به محله چهارصددستگاه و از شرق نیز به بلوار طالقانی شمالی محدود است. ما از متخصصان حرفه ای و کار آزموده جهت تعمیر اجاق گاز استفاده می کنیم تا فر آیند عیب یابی و تعمیر اجاق گاز به بهترین نحو ممکن صورت بپذیرد. زیرا اگر تعمیر اجاق گاز در کرج توسط افراد نا وارد صورت بپذیرد خطراتی از قبیل نشتی گاز وجود خواهد داشت و خطرات جبران ناپذیری افراد خانواده را مورد تهدید قرار می دهد. نمایندگی اجاق گاز ما از دانش روز دنیا جهت تعمیر اجاق گاز استفاده می کند تا اجاق گازهای پیشرفته و جدید نیز به راحتی مورد عیب یابی و تعمیر قرار بگیرد. قطعاتی که توسط کارشناسان فنی نمایندگی اجاق گاز ما مورد استفاده قرار می گیرد از قطعات اورجینال و فابریک می باشند. بنابراین بعد از عیب یابی و تعمیر اجاق گاز می توانید همانند روز اول از آن برای پخت و پز بهره بگیرید و نگرانی از بابت خراب شدن مجدد این وسیله پر کاربرد نداشته باشید.

مراقبت و سرویس کردن اجاق گاز

اجاق گازها دارای مشعل هایی است که به عنوان حلقه یا حلقه نیز شناخته می شوند. این کویل‌ها از لوله‌های فولادی مارپیچی ساخته شده‌اند که دارای المنت است که از برق اصلی تغذیه می‌کند.

  • قبل از اینکه مشعل های اجاق گاز را از اجاق گاز خارج کنید، مطمئن شوید که کاملا خنک هستند. اگر مطمئن نیستید که چگونه مشعل ها را جدا کنید، لطفاً به دفترچه راهنمای کاربر خود مراجعه کنید.
  • هرگونه آلودگی را از روی کویل ها با یک پارچه مرطوب و مایع شوینده پاک کنید.
  • همچنین هرگونه ریزش و کثیفی از روی اجاق گاز را با یک پارچه صابونی تمیز کنید، اما مراقب باشید که اتصال برق خیس نشود.
  • اگر به سختی می توان لکه ها را پاک کرد، با جوش شیرین و آب یک خمیر پاک کننده درست کنید. این خمیر را روی قسمت کثیف بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه خیس بخورد.
  • وقتی زمان تمام شد، خمیر جوش شیرین را از روی اجاق گاز تمیز کنید و به طور جادویی، همه کثیفی ها از بین بروند.
  • وقتی اجاق گاز و مشعل های اجاق گاز تمیز هستند، قبل از برگرداندن مشعل ها به اجاق گاز، مطمئن شوید که کاملا خشک شده اند.
  • پس تمام، بنشینید و اجاق گاز تمیز و درخشان خود را تحسین کنید.

تعمیر اجاق گاز در جهانشهر کرج

هر چند وقت یکبار باید اجاق گاز خود را تمیز کنید؟

واقعیت این است که بهترین راه برای تمیز نگه داشتن اجاق گاز، تمیز کردن آن بعد از هر بار استفاده است. هر بار که از اجاق گاز استفاده می کنید، از یک پارچه یا اسفنج مرطوب برای پاک کردن هر گونه نشت ناشی از پخت و پز استفاده کنید. این پاکسازی های کوچک بعد از هر وعده غذایی، نیاز به یک جلسه تمیز کردن منظم و عمیق تر را کاهش می دهد. البته یک سری از مشکلاتی که برای اجاق گاز ها پیش می آید غیر قابل پیش بینی است و دلیل آن هم کار کردن آن ها با گاز است. همچنین بسیاری از فر های مبله با برق هم کار میکنند، پس خرابی اجاق گاز حتماً به دلیل استفاده نادرست و سرویس نکردن نیست. این دو مورد فقط برای پیشگیری و بروز مشکلات بیشتر است. مراقبت کردن و پیش گیری یا همان سرویس اجاق گاز و همچنین اقدام سریع به تعمیرات بعد از بروز مشکلات باعث بالا رفتن عمر مفید دستگاه میشود و نیاز نیست که هر چند سال یک بار اجاق گازتان را تعویض کنید.

تعمیرات اجاق گاز فردار در جهانشهر کرج

اجاق گاز های فردار نیاز به نگهداری به روش های اصولی دارند، شما برای سالم نگه داشتن این نوع گاز باید فر را به صورت جداگانه و با دقت بیشتری تمیز کنید تا از عمر مفید اجاق گاز فر دار خود شوید و نیاز کمتری به تعمیرات اجاق گاز پیدا کنید.

در تعمیرات اجاق گاز باید نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
● چک کردن کلاهک های شعله اجاق گاز تا شعله یکنواخت باشد
● چک کردن رنگ شعله گاز که باید همیشه به رنگ آبی و یکنواخت باشد.
● تمیز کردن و سرویس حفره های پیلوت تا گرم شدن آن سریع تر باشد

بهترین خدمات تعمیر اجاق گاز در جهانشهر کرج

شرکت به سرویس با سالها تجربه کاری درخشان و عالی در حوزه تعمیر اجاق گاز در جهانشهر کرج ، آماده تعمیر هر نوع اجاق گاز از جمله اجاق گازهای رومیزی و همچنین اجاق گازهای صفحه ای می باشد. این شرکت با وجود بهترین متخصصین و تعمیرکاران در تعمیر اجاق گاز آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. تمامی تکنسینهای ما دوره های پیشرفته تعمیر اجاق گاز را به صورت حرفه‌ای گذراندند. و آماده اند هر اجاق گازی را با هر مدل تعمیر کنند. برای اینکه به تعمیر آن اعتماد کنید پس از انجام کار و در انتهای کار کارت گارانتی معتبر شرکتی از سوی مستر امداد برای اجاق گاز شما  صادر می شود. این بدین معناست که شما می توانید با خیال راحت و آسوده اجاق گاز خود را به تعمیرکاران ما بسپارید.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید و آنها به شما  مشاوره رایگان میدهند. بعد از تماس شما با تعمیرکاران ما بهترین متخصص در منطقه شما به محل مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان اعزام خواهد شد. پس از بررسی تعمیر کار ما بر روی اجاق گاز شما علت اصلی خرابی اجاق گاز بررسی و چک میشود. و پس از این مرحله تعمیرکار ما قیمت و هزینه تعمیر را برآورد میکند. پس برای تعمیر اجاق گاز در جهانشهر کرج می توانید با شماره های ثبت شده تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *