تعمیر اجاق گاز در شهرک ابریشم

تعمیر اجاق گاز در شهرک ابریشم

همشهریان عزیز دیگر نگران خرابی اجاق گاز خود نباشید.با وجود کارشناسان تعمیرات اجاق گاز در شهرقدس دیگر نیازی به حمل و نقل دستگاه اجاق گاز خراب شده و پیدا کردن جایی مطمئن برای تعمیر اجاق گاز خود نباشید. اگر ساکن شهرک ابریشم هستید تکنسین های ما فقط با یک تماس  در منزل شما حضور پیدا کرده و اجاق گاز شما را با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت در کمترین زمان تعمیر می کنند..

تعمیر اجاق گاز رومیزی در شهرک ابریشم

ساکنین محترم شهرک ابریشم گاز شما از هر نوع برند و یا مدلی که باشد ، در اثر استفاده ی غلط و یا گذشت زمان ممکن است دارای ایراداتی بشود.

اگر اجاق گازتان ایراد پیدا کرد نگران نباشید چون شرکت به سرویس در محدوده شهرقدس نماینده دارد و تعمیرات انواع اجاق گازهای رومیزی بیمکث، اخوان، البرز، آلتون ،  داتیس، سینجر، کن ،هادسون ، جانا ، رومانزو، جنرال ، درسا، آستیاک، تورینوپلاس ، هارپاگ ، میلان  و سیبن و سایر برندها را  در کمترین زمان و با استفاده از قطعات اصلی در منزل شما انجام می دهد .

با وجود شرکت به سرویس در منطقه شهرقدس ، دیگر جای هیچ نگرانی نیست و شما می توانید فقط با یک تماس از تعمیرات تخصصی اجاق گاز درشرکت به سرویس بهره مند شوید.

تعمیر اجاق گاز شما با کمترین هزینه

اولویت سرویسکاران ما تعمیر قطعات خراب شده است. اگر قطعه ای قابلیت تعمیر را داشته باشد در صورت امکان آن را تعمیر می کنند و در صورتی که خیلی خراب شده باشد و امکان تعمیر آن نباشد ، قطعه ی آسیب دیده را با یک قطعه ی جدید و با کیفیت تعویض می کنند.

اگر در منطقه ی شهرقدس  ساکن هستید و اجاق گازتان خراب شده  با کارشناسان ما تماس بگیرید تا نزدیکترین سرویسکار را برای شما بفرستیم تا کمترین ایاب ذهاب برای شما لحاظ شود.

تعمیر اجاق گاز در شهرک ابریشم

فندک جرقه زن کار نمی کند

در صورت بروز این مشکل، ابتدا پریز و دوشاخه اجاق گاز را چک کنید.اصولا این ایراد می تواند به دلیل نوسانات برق و نظافت اشتباه رخ دهد. رسیدن رطوبت به قطعات الکتریکی  سیستم جرقه زن اجاق گاز می تواند باعث خرابی آنها شده و سیستم جرقه زن را مختل کند. از جمله ی این قطعات فندک جرقه زن، ترانسفرماتور و میکروسئیچ اجاق گاز می باشد.

برای تهیه ی  قطعات اجاق گاز در شهرقدس می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.همچنین برای تعمیر اجاق گاز می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه مشورت کنید.

افت فشار در شعله ها

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای اجاق گاز شما پیش بیاید افت فشار در شعله ها و کم شدن حرارت در برخی  از سر شعله ها ی اجاق گازتان است. اصولا این مشکل در اثر استفاده ی غلط  و نظافت اشتباه اجاق گازتان است. هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید، ابتدا از باز بودن شیر گاز مطمئن شوید. برای رفع این مشکل می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی اجاق گاز در شهرقدس تماس بگیرید تا شما را در رفع این مشکل راهنمایی کنند.

شعله ثابت نمی ماند و خاموش می شود

هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید ، ابتدا از درست بودن جای سرشعله ها مطمئن شوید. خرابی  سنسور ترموکوپل ،ترموکوپل ،ولوم شیر، سنسور شیر و یا خود  شیر می تواند از علل های بروز این مشکل در اجاق گازتان  باشد  که باید آن را تعمیر و یا تعویض نمود. برای خرید  قطعات اجاق گاز در شهرقدس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 جرقه زن مدام جرقه می زند

این مشکل می تواند به دلیل نفوذ آب به سیستم برقی اجاق گازتان رخ دهد . هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید ،در اولین قدم دوشاخه اجاق گازتان را از برق بکشید تا از خطرات برق گرفتگی و آتش سوزی پیشگیری کنید.

برای رفع این مشکل با مرکز تعمیرات اجاق گاز در شهرقدس تماس گرفته و مشورت کنید و در صورت نیاز درخواست سرویسکار کنید.

نشت گاز

هنگامیکه بوی گاز را احساس کردید سریعا برای تعمیر اجاق گازتان اقدام کنید. ابتدا از درستی شیر گاز شهری ، و شلنگ اجاق گاز مطمئن شوید. برای رفع این مشکل ابتدا شیر گاز اجاق گازتان را بسته و سپس با مرکز به سرویس، نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در شهرقدس تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را بگیرید و درخواست سرویسکار کنید. کارشناسان ما در سریعترین زمان به منزل شما اعزام می شوند.

تعمیر اجاق گاز در شهرک ابریشم

شیرهای گاز سفت شدند و نمی چرخند

هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید ، به هیچ وجه به شیر فشار نیاورده و از پیچاندن شیر با انبردست پرهیز کنید. ابتدا شیر اجاق گاز اصلی را ببندید تا از خطر آتش سوزی پیشگیری کنید ، سپس از اسپری های روان کننده و جرم زدا استفاده کنید.

اصولا این مشکل به دلیل جرم گرفتن بیش از حد شیرها پیش می آید. از جمله عواملی که باعث جرم گرفتن شیرها و سفت شدن آنها می شوند می توان به نظافت نکردن اصولی اجاق گاز اشاره کرد. همچنین کیفیت پایین شیرها در اجاق گازهای ارزان قیمت باعث به وجود آمدن این مشکل می شود.

برای تعمیر شیرها و تعویض ولوم های اجاق گازتان می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با آنها مشورت کرده و درخواست سرویسکارکنید تا در کمترین زمان اجاق گازتان را سرویس کنند.

دود کردن شعله اجاق گاز

کثیفی سرشعله ها و یا کاسه های آلومینیومی زیر آن می تواند از علل بروز این مشکل باشد. در اولین قدم قطعات ذکر شده را با استفاده از موادهای پاک کننده ی استاندارد نظافت کنید. از دیگر علل های بروز این مشکل می تواند استفاده ی غلط و حرارت زیاد شعله ها باشد که باعث تاب برداشتگی سرشعله ها شده است. برای تهیه ی سرشعله های اجاق گاز ، می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

برق گرفتگی از بدنه اجاق گاز

نفوذ آب درون اجاق گازتان و پوسیده شدن سیم های داخلی مدار برقی میتواند از علل های به وجود آمدن این مشکل باشد.

ممکن است در مواقع پاک کردن اجاق گازتان، با نفوذ رطوبت به سیم کشی اجاق گاز، دستگاه شما اتصالی کرده و ممکن است به بدنه اجاق گاز شما برق دهد. برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان شرکت به سرویس که در نمایندگی اجاق گاز در شهرقدس سرویس دهی دارند تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل اجاق گاز شما را حل کنند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *