تعمیر اجاق گاز در عظیمیه کرج

تعمیر اجاق گاز در عظیمیه کرج

عظیمیه محله‌ای در شمال شرقی شهر کرج است که به عنوان منطقه یک شهرداری کرج واقع شده است. این منطقه در دامنه بیجی کوه کرج واقع شده است.این قسمت از شهر کرج در دامنهٔ کوه‌های البرز قرار دارد، به همین دلیل، نسبت به دیگر مناطق کلانشهر کرج از سطوح ناهموار و بعضاً از شیب‌های تندی در برخی نقاط برخوردار است. این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی، بافت جدید شهری، فضاهای سبز بسیار، مراکز خرید و تفریحی، نماهای لوکس ساختمان‌ها و خیابان‌ها یکی از بهترین و گران ترین محله‌ های کرج محسوب می‌شود.

به سرویس با هدفایجاد آسودگی و  آرامش کاربران و با استفاده از  متخصصین تعمیر اجاق گاز عظیمیه کرج در محله عظیمیه شهر کرج در تلاش است خدمات تعمی انواع برند های اجاق گاز داخلی و خارجی در کمترین زمان ممکن و به صورت در محل،  در کلیه مناطق کرج ارائه داده و احساس امنیت از خدمات را برای کلیه کاربران خود از جمله مشتریان عزیز در عظیمیه ارائه نماید. به همین دلیل متخصصین و تعمیرکاران اجاق گاز فعال عظیمیه در خدمات تعمیر اجاق گاز در کرج و طی پروسه سخت گیرانه بهترین متخصصین را انتخاب و در حال همکاری با مجموعه ما هستند.

در واقع ما در به سرویس، خدمات تعمیر اجاق گاز در عظیمیه کرج ارائه می دهیم. خدماتی فنی و تخصصی که توسط تعمیرکاران آموزش دیده و دارای گواهینامه مهارت در تعمیر اجاق گاز انجام می پذیرد. لذا دیگر ناچار نیستید برای تعمیر اجاق گاز خود از محدوده محله و منطقه خود در عظیمیه کرج خارج شوید. زیرا به سرویس خدمات در محل انجام می دهد وعظیمیه کرج نیز در محدوده خدمات تعمیر اجاق گاز آن قرار گرفته است.

یکی از نکات مهمی که در این آشفته بازار هزینه های تعمیر لوازم خانگی از جمله هزینه های تعمیر اجاق گاز وجود دارد، شفاف نبودن هزینه های تعمیر است که بعضا منجر به اخذ هزینه های بیشتر و بروز نارضایتی می گردد. حال اینکه به سرویس برای جلوگیری از این مشکل، به اصل شفافیت در خدمات و هزینه پایبند است. یعنی اینکه قبل از اعزام سرویسکار به محل شما، تعرفه خدمات هزینه تعمیر اجاق گاز را نشان خواهد داد و سپس با توجه به اطلاعاتی که از خرابی اجاق گاز شما دریافت می کند، حدود قیمت تعمیر اجاق گاز را به شما اعلام می نماید.

همچنین در صورتی که اجاق گاز خراب شما به تعویض قطعه نیاز داشته باشد، از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می شود.‌ از اینرو ساکنین عظیمیه کرج در صورتی که نیاز به تعمیر و سرویس اجاق گاز پیدا کردند، می توانند از به سرویس در تعمیر اجاق گاز در عظیمیه کرج بهره مند شوند. خدمات ما به صورت سرویس در محل است و در ساعات پس از تایم کاری و حتی در روزهای تعطیل می توانید از ما خدمات بگیرید.

تعمیر اجاق گاز رومیزی و فردار عظیمیه کرج

تعمیر اجاق گاز در عظیمیه کرج از خدمات پر استفاده مشتریان گروه به سرویس است که البته این خدمات در کلیه محله های شهر کرج و البته عظیمیه است. این خدمات شامل تعمیر انواع اجاق گاز رومیزی و اجاق گاز فردار و انواع اجاق گاز های شما عزیزان می گردد.تعمیر اجاق گاز صفحه ای و فردار در منزل عظیمیه شهر کرج شامل کلیه خدمات مورد نیاز مشتریان نظیر:تنظیم شعله اجاق گاز رومیزی و … عظیمیه کرج, تعویض ترموکوپل اجاق گاز، ترموستات، تعمیر فندک اجاق گاز و مشعل اجاق گاز عظیمیه کرج میباشد.

تعمیر اجاق گاز در عظیمیه کرج

تعمیرکار گاز رومیزی عظیمیه در شهر کرج

برای استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز عظیمیه در  کرج کافی است با استفاده از فرم های درخواست خدمات یا تماس با شماره تلفن های  در ج شده داخل وب سایت درخواست خود را مطرح کرده و متخصصین ما در اولین فرصت در محل شما حضور پیدا کرده و  خدمات مورد نیاز شما عزیزان را با بهترین قیمت منطقه و بهترین قطعات که مورد استفاده متخصصین ما قرار می گیرد در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

چرا تعمیرگاه مرکزی کرج را برای تعمیرات اجاق گاز نوژن خود انتخاب کنیم ؟

  1. تمامی تکنسین های ما دارای تخصص،تجربه و سابقه بالا در زمینه تعمیرات اجاق گاز هستند
  2. قطعات مصرف شده در تعمیرات اجاق گاز همگی اورجینال و دارای ضمانت می باشند
  3. برای آسودگی شما، تاریخ و زمان تعمیرات اجاق گاز توسط شما تعیین می شود
  4. ما خدمات تعمیر و سرویس اجاق گاز خود را ضمانت میکنیم

دانستنیهای مهم اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز در عظیمیه کرج
  • نکات فنی و ایمنی در استفاده از اجاق گاز

با رعایت نکات ساده اینجا هنگام استفاده از اجاق گاز می‌توانید خود و خانواده‌تان را از خطرهای این وسیله پخت‌وپز در خانه دور کنید

  1.  شیر گاز ورودی به اجاق گاز باید در نزدیکی این وسیله باشد. تا در مواقع نیاز با بستن شیر، از ورود گاز به دستگاه جلوگیری کنید.
  2.  حواستان باشد که اجاق گاز به تنهایی باید به یک شیر گاز وصل شود. از وصل کردن آن به شیر مصرفی مشترک با دیگر وسایل گاز سوز خودداری کنید.
  3.  برای وسایل گازسوزی مثل اجاق گاز که ثابت هستند بهتر این است که از لوله‌های فلزی برای وصل‌شدن به سیستم لوله‌کشی استفاده کنید.
  4. اگر از لوله‌های فلزی استفاده نمی‌کنید، برای اجاق گاز خود، شیلنگ‌های فشار قوی بگیرید. طول شیلنگ هرگز نباید بیشتر از ۵/۱متر باشد. طول بیشتر از این مقدار ممکن است خطرآفرین شود. اگر از شیلنگ‌های لاستیکی معمولی استفاده می‌کنید حواستان باشد که در مقابل حرارت اجاق گاز قرار نگیرند. نمایندگی تعمیر اجاق گاز در عظیمیه و جهانشهر

بیشتر

  1.  استفاده از بست شاید مهم‌ترین نکته باشد. شیلنگ گاز را باید به وسیله بست به سیستم لوله‌کشی و اجاق گاز محکم کنید تا گاز از بین آن منتشر نشود.
  2.  اجاق گاز را هرگز در مقابل پنجره قرار ندهید، چرا که با وزش یک باد ساده ممکن است شعله خاموش شود و گاز همه جا را فرابگیرد.
  3.  اگر اجاق گاز شما بدون شمعک است، ابتدا کبریت را روشن و سپس اقدام به باز کردن شیر گاز کنید؛ چرا‌که در فاصله باز شدن گاز تا روشن‌شدن کبریت، گاز فضای اندکی را دربر می‌گیرد و یک انفجار کوچک رخ می‌دهد که می‌تواند خطرساز باشد.
  4.  در هنگام پختن غذا حواستان باشد که غذا سر نرود، چرا که با سررفتن غذا،شعله ممکن است خاموش شود و گاز فضای خانه را در بر بگیرد. اگر هم غذا سر رفت، سریعا شیر گاز را ببندید و اجاق گاز را کاملا تمیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *