تعمیر اجاق گاز در فردیس

تعمیر اجاق گاز در فردیس

همشهریان عزیز دیگر نگران خرابی اجاق گاز خود نباشید.با وجود کارشناسان تعمیرات اجاق گاز شرکت به سرویس در منطقه ی فردیس دیگر نیازی به حمل و نقل دستگاه اجاق گاز خراب شده و پیدا کردن جایی مطمئن برای تعمیر اجاق گاز خود نباشید.اگر ساکن منطقه فردیس هستید کارشناسان زبده و کار بلد ما فقط با یک تماس در سریعترین زمان ممکن در منزل شما حضور پیدا کرده و اجاق گاز شما را با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت در کمترین زمان تعمیر می کنند. به سرویس یهترین خدمات تعمیر اجاق گاز در کرج می باشد.

تعمیر اجاق گاز رومیزی در فردیس

همشهریان فردیسی اجاق گاز شما از هر نوع برند و یا مدلی که باشد ، در اثر استفاده ی غلط و یا گذشت زمان ممکن است دارای ایراداتی بشود. با وجود شرکت به سرویس در این منطقه و سرویس دهی کامل در منطقه فردیس ، دیگر جای هیچ نگرانی نیست و شما می توانید فقط با یک تماس از تعمیرات تخصصی اجاق گاز درشرکت به سرویس بهره مند شوید.

هزینه تعمیر اجاق گاز در فردیس

همشهریان عزیز و گرامی برای محاسبه ی هزینه ی تعمیر اجاق گاز شما ، ابتدا باید دید که خرابی اجاق گاز شما به چه علت می باشد. شما میتوانید فقط با یک تماس با مجموعه ی به سرویس با کارشناسان فنی ما جهت تعمیر اجاق گاز و یا اقدام برای خرید دستگاه جدید و با کیفیت مشورت کنید. کارشناسان ما پس از شنیدن توضیحات شما در مورد ایرادات اجاق گازتان ، می توانند هزینه ی حدودی را به شما اعلام کنند.

در صورت ثبت درخواست سرویسکار توسط شما کارشناسان ما در کمترین زمان در محل حاضر شده ، پس از تشخیص دادن ایراد اجاق گاز شما و بازدید از قطعات مربوط به آن ناحیه می توانند هزینه ی قطعی را به شما اعلام کنند.

تعمیر اجاق گاز شما با کمترین هزینه

اگر در منطقه ی فردیس سکونت دارید و اجاق گازتان خراب شده و نیاز به تعمیرکار ماهر و با وجدان دارید، با کارشناسان ما در شرکت به سرویس تماس بگیرید تا نزدیکترین سرویسکار را برای شما بفرستیم تا کمترین ایاب ذهاب برای شما لحاظ شود.

سرویسکاران ما با تجهیزات و قطعات کامل ،در کمترین زمان برای تعمیر اجاق گاز شما اعزام می شوند.

اولویت سرویسکاران ما تعمیر قطعات خراب شده است. اگر قطعه ای قابلیت تعمیر را داشته باشد در صورت امکان آن را تعمیر می کنند و در صورتی که خیلی خراب شده باشد و امکان تعمیر آن نباشد ، قطعه ی آسیب دیده را با یک قطعه ی جدید و با کیفیت تعویض می کنند.

شعله روشن نمی ماند

در صورت مواجه شدن با این مشکل در اجاق گازتان، ابتدا از درست بودن جای سرشعله ها مطمئن شوید. خرابی  سنسور ترموکوپل ،ترموکوپل ،ولوم شیر، سنسور شیر و یا خود  شیر می تواند از علل های بروز این مشکل در اجاق گازتان  باشد  که باید آن را تعمیر و یا تعویض نمود. برای خرید  قطعات اجاق گاز در فردیس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نشت گاز

هنگامیکه بوی گاز را احساس کردید سریعا برای تعمیر اجاق گازتان اقدام کنید. ابتدا از درستی شیر گاز شهری ، و شلنگ اجاق گاز مطمئن شوید. برای رفع این مشکل ابتدا شیر گاز اجاق گازتان را بسته و سپس با مرکز به سرویس، نمایندگی تعمیرات اجاق گاز درفردیس تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را بگیرید و درخواست سرویسکار کنید. تکنسین های ما سریعا به محل شما اعزام می شوند.

 

نمایندگی سینجرگاز در فردیس  –  نمایندگی تکنو گاز در فردیس   –  نمایندگی گاز رومانزو در فردیس

فندک جرقه زن کار نمی کند

در صورت بروز این مشکل، ابتدا پریز و دوشاخه اجاق گاز را چک کنید.اصولا این ایراد می تواند به دلیل نوسانات برق و نظافت اشتباه رخ دهد. رسیدن رطوبت به قطعات الکتریکی  سیستم جرقه زن اجاق گاز می تواند باعث خرابی آنها شده و سیستم جرقه زن را مختل کند. از جمله ی این قطعات فندک جرقه زن، ترانسفرماتور و میکروسئیچ اجاق گاز می باشد.

برای تهیه ی  قطعات اجاق گاز در فردیس می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.همچنین برای تعمیر اجاق گاز می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه مشورت کنید.

 جرقه زن مدام جرقه می زند

هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید ،در اولین قدم دوشاخه اجاق گازتان را از برق بکشید تا از خطرات احتمالی پیشگیری کنید. این مشکل می تواند به دلیل نفوذ آب به سیستم برقی اجاق گازتان رخ دهد.

برای رفع این مشکل با مرکز تعمیرات اجاق گاز در فردیس تماس گرفته و مشورت کنید و در صورت نیاز درخواست سرویسکار کنید.

تعمیر اجاق گاز در فردیس

کم شدن حرارت در شعله ها

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای اجاق گاز شما پیش بیاید افت فشار در شعله ها و کم شدن حرارت در برخی  از سر شعله ها ی اجاق گازتان است. اصولا این مشکل در اثر استفاده ی غلط  و نظافت اشتباه اجاق گازتان است. هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید، ابتدا از باز بودن شیر گاز مطمئن شوید. برای رفع این مشکل می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی اجاق گاز در کرج تماس بگیرید تا شما را در رفع این مشکل راهنمایی کنند.

برق گرفتگی از بدنه اجاق گاز

از علل های به وجود آمدن این مشکل می توان به نفوذ آب درون اجاق گازتان و پوسیده شدن سیم های داخلی مدار برقی اشاره کرد.

ممکن است در مواقع پاک کردن اجاق گازتان، با نفوذ رطوبت به سیم کشی اجاق گاز، دستگاه شما اتصالی کرده و ممکن است به بدنه اجاق گاز شما برق دهد. برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان شرکت به سرویس که در نمایندگی اجاق گاز در فردیس سرویس دهی دارند تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل اجاق گاز شما را حل کنند.

دود کردن شعله اجاق گاز

کثیفی سرشعله ها و یا فنجونی های آلومینیومی زیر آن می تواند از علل بروز این مشکل باشد. در اولین قدم قطعات ذکر شده را با استفاده از موادهای پاک کننده ی استاندارد نظافت کنید. از دیگر علل های بروز این مشکل می تواند استفاده ی غلط و حرارت زیاد شعله ها باشد که باعث تاب برداشتگی سرشعله ها شده است. برای تهیه ی سرشعله های اجاق گاز در منطقه ی فردیس ، می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

شیرهای گاز سفت شدند و نمی چرخند

اصولا این مشکل به دلیل جرم گرفتن بیش از حد شیرها پیش می آید. از جمله عواملی که باعث جرم گرفتن شیرها و سفت شدن آنها می شوند می توان به نظافت نکردن اصولی اجاق گاز اشاره کرد. همچنین کیفیت پایین شیرها در اجاق گازهای ارزان قیمت باعث به وجود آمدن این مشکل می شود.

هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید ، به هیچ وجه به شیر فشار نیاورده و از پیچاندن شیر با انبردست پرهیز کنید. ابتدا شیر اجاق گاز اصلی را ببندید تا از خطر آتش سوزی پیشگیری کنید ، سپس از اسپری های روان کننده و جرم زدا استفاده کنید.

برای تعمیر شیرها و تعویض ولوم های اجاق گازتان می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با آنها مشورت کرده و درخواست سرویسکارکنید تا در اسرع وقت در منزل شما حاضر شده و اجاق گازتان را سرویس کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *