تعمیر اجاق گاز در مشهد

تعمیر اجاق گاز در مشهد

تعمیرات تخصصی انواع اجاق گاز در برندها و مدل های مختلف ، با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت توسط کارشناسان زبده و متخصص شرکت به سرویس در سریعترین زمان و با قیمت مناسب ، برای شما همشهریان عزیز مشهدی انجام می گیرد. تعمیر اجاق گاز در تمامی مناطق مشهد صورت میپذیرد.

 

تعمیر اجاق گاز فردار در مشهد

تعمیرات انواع اجاق گازهای قدیمی و فردار تکنو ایتالیایی، رز گاز، تاکنو گاز،بوش، آریستون،  سینجر،پادیسان، لوفرا، اخوان ، آلتون، هاردستون،اسنوا،  سبحان گاز، آلیش گاز، آردل، سوپر کلاسیک و سایر برندها با استفاده از قطعات اصلی و فابریک انجام می گیرد.

اگر اجاق گاز یا فر شما دارای ایراد شده است و یا نیازمند قطعات اجاق گاز می باشید فقط کافیست با یک تماس با مرکز به سرویس درخواست خود را ثبت کرده و در اسرع وقت از خدمات ما بهره مند شوید.

 

تعمیر اجاق گاز رومیزی در مشهد

تعمیرات انواع اجاق گازهای رومیزی اخوان، کن، البرز، آلتون،  داتیس، سینجر، تکنو، لتو، رومانزو، بوش،اسنوا، دوو، بیمکث، درسا، آستیاک، جانا ، هادسون، میلان، جنرال و سایر برندها در سریعترین زمان ممکن و با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت در منزل شما انجام می گیرد.

با تماس با کارشناسان ما و مطرح کردن ایرادات اجاق گازتان، درخواست شما ثبت شده و درکمترین زمان، سرویسکار مربوطه با تجهیزات کامل درمحل شما حاضر و آماده ی خدمت رسانی می شود.

 

تعمیرات اجاق گاز در مشهد

شرکت به سرویس مرکز تعمیرات تخصصی اجاق گاز در کلیه ی مناطق مشهد و حومه می باشد، اگر اجاق گاز شما  به هر دلیلی مشکل پیدا کرد، فقط کافیست با نمایندگی ما تماس گرفته و با کارشناسان مرکز مشورت کنید. سرویسکاران این مجموعه در کمترین زمان در محل شما حاضر شده و آماده خدمت رسانی است. کارشناسان ما به صورت شبانه روزی  و ۷ روز هفته  جوابگوی شما خواهند بود.

قطعات اجاق گاز در مشهد

قطعات اجاق گاز را از کجا تهیه کنیم؟

اگر برخی از قطعات گاز شما در اثر استفاده ی غلط و به مرور زمان خراب شده و به قطعات یدکی اجاق گاز نیازمند هستید، فقط کافیست با مرکز به سرویس در مشهد تماس گرفته و ثبت درخواست کنید. شرکت به سرویس نمایندگی اجاق گاز در مشهد می باشد که شما می توانید فقط با یک تماس قطعات مورد احتیاج خود را استعلام گرفته و درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان قطعات مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

 

مشکلات مشتریان عزیز مشهدی که برای اجاق گازشان پیش آمده است:

 

  • شعله روشن نمی ماند

در صورت مواجه شدن با این مشکل در اجاق گازتان، ابتدا از درست بودن جای سرشعله ها مطمئن شوید. خرابی  سنسور ترموکوپل ،ترموکوپل ،ولوم شیر، سنسور شیر و یا خود  شیر می تواند از علل های بروز این مشکل در اجاق گازتان  باشد  که باید آن را تعمیر و یا تعویض نمود. برای خرید  قطعات اجاق گاز در مشهد با کارشناسان ما تما س بگیرید.

  • فندک جرقه زن کار نمی کند

در صورت بروز این مشکل، ابتدا پریز و دوشاخه اجاق گاز را چک کنید.اصولا این ایراد می تواند به دلیل نوسانات برق و نظافت اشتباه رخ دهد. رسیدن رطوبت به قطعات الکتریکی  سیستم جرقه زن اجاق گاز می تواند باعث خرابی آنها شده و سیستم جرقه زن را مختل کند. از جمله ی این قطعات فندک جرقه زن، ترانسفرماتور و میکروسئیچ اجاق گاز می باشد.

برای تهیه ی  قطعات اجاق گاز در مشهد می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.همچنین برای تعمیر اجاق گاز می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه مشورت کنید.

  • فندک جرقه زن مدام جرقه می زند

این مشکل می تواند به دلیل نفوذ آب به سیستم برقی اجاق گازتان رخ دهد. هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید ،در اولین قدم دوشاخه اجاق گازتان را از برق بکشید تا از خطرات احتمالی پیشگیری کنید.

برای رفع این مشکل با مرکز تعمیرات اجاق گاز در مشهد تماس گرفته و مشورت کنید و در صورت نیاز درخواست سرویسکارکنید.

  • افت فشار و کم شدن حرارت در شعله ها

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای اجاق گاز شما پیش بیاید افت فشار در شعله ها و کم شدن حرارت در برخی  از سر شعله ها ی اجاق گازتان است. اصولا این مشکل در اثر استفاده ی غلط  و نظافت اشتباه اجاق گازتان است. هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید، ابتدا از باز بودن شیر گاز مطمئن شوید. برای رفع این مشکل می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی اجاق گاز در کرج تماس بگیرید تا شما را در رفع این مشکل راهنمایی کنند.

  • بدنه اجاق گاز برق دارد

از علل های به وجود آمدن این مشکل می توان به نفوذ آب درون اجاق گازتان و پوسیده شدن سیم های داخلی مدار برقی اشاره کرد.

ممکن است در مواقع پاک کردن اجاق گازتان، با نفوذ رطوبت به سیم کشی اجاق گاز، دستگاه شما اتصالی کرده و ممکن است به بدنه اجاق گاز شما برق دهد. برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان شرکت به سرویس که درمنطقه ی شهریار سرویس دهی دارند تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل اجاق گاز شما را حل کنند.

  • شعله اجاق گاز زرد و نارنجی می سوزد

کثیفی سرشعله ها و یا فنجونی های آلومینیومی زیر آن می تواند از علل بروز این مشکل باشد. در اولین قدم قطعات ذکر شده را با استفاده از موادهای پاک کننده ی استاندارد نظافت کنید. از دیگر علل های بروز این مشکل می تواند استفاده ی غلط و حرارت زیاد شعله ها باشد که باعث تاب برداشتگی سرشعله ها شده است. برای تهیه ی سرشعله های اجاق گاز در مشهد ،می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

  • نشت گاز

هنگامی که بوی گاز را احساس کردید سریعا برای تعمیر اجاق گازتان اقدام کنید. ابتدا از درستی شیر گاز شهری ، و شلنگ اجاق گاز مطمئن شوید. برای رفع این مشکل ابتدا شیر گاز اجاق گازتان را بسته و سپس با مرکز به سرویس، نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در مشهد تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را بگیرید و درخواست سرویسکار کنید. تکنسین های ما سریعا به محل شما اعزام می شوند.

  • شیرهای گاز سفت شدند و نمی چرخند

اصولا این مشکل به دلیل جرم گرفتن بیش از حد شیرها پیش می آید. از جمله عواملی که باعث جرم گرفتن شیرها و سفت شدن آنها می شوند می توان به نظافت نکردن اصولی اجاق گاز اشاره کرد. همچنین کیفیت پایین شیرها در اجاق گازهای ارزان قیمت باعث به وجود آمدن این مشکل می شود.هنگامی که با این مشکل مواجه شدید ، به هیچ وجه به شیر فشار نیاورده و از پیچاندن شیر با انبردست پرهیز کنید. ابتدا شیر اجاق گاز اصلی را ببندید تا از خطر آتش سوزی پیشگیری کنید ، سپس از اسپری های روان کننده و جرم زدا استفاده کنید.برای تعمیر شیرها و تعویض ولوم های اجاق گازتان می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با آنها مشورت کرده و درخواست سرویسکارکنید تا در اسرع وقت در منزل شما حاضر شده و اجاق گازتان را سرویس کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *