تعمیر اجاق گاز در مهرشهر کرج

تعمیر اجاق گاز در مهرشهر کرج

منطقه مهرشهر کرج  در قسمت غرب کرج واقع شده است و دارای 5 فاز است ، که یکی از مناطق بزرگ استان البرز به شمار می آید.و از آزادراه کرج- قزوین اغاز و تا انتهای بلوار ارم قراردارد .

فاز 1، 2 و 3 که امروزه به بلوار شهرداری شناخته می شود، به وسیله دو خیابان کمربندی و ارم محصور شده است.

خیابان کمربندی مهرشهر از فاز 4 شروع شده و تا بلوار شهرداری و ارم و انتهای کاخ شمس آباد ختم می شود .

محله هایی همچون حسین آباد و محله آق تپه در بلوار ولیعصر، کیانمهر، زنبق، ولیعصر، گلستان و فاز 5 جزو سایر محله های مهرشهر قرار دارند.

تعمیر گاز در مهرشهر کرج

ساکنین محترم منطقه ی مهرشهر با وجود کارشناسان تعمیر اجاق گاز در مهرشهر کرج  دیگر نگران خرابی اجاق گاز خود نباشید . دیگر نیازی به حمل و نقل دستگاه اجاق گاز خراب شده و پیدا کردن جایی مطمئن برای تعمیر اجاق گاز خود نباشید . کارشناسان فنی و کار بلد ما فقط با یک تماس در سریعترین زمان ممکن در منزل شما حضور پیدا کرده و اجاق گاز شما را با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت در کمترین زمان تعمیر می کنند .

تعمیر اجاق گاز رومیزی مهرشهر کرج

با وجود کارشناسان ما در این منطقه و سرویس دهی کامل در منطقه ی مهرشهر ، دیگر جای هیچ نگرانی نیست و شما می توانید فقط با یک تماس از تعمیرات تخصصی اجاق گاز بهره مند شوید.

تکنسین های ما در مرکز تعمیر اجاق گاز در کرج تعمیرات انواع اجاق گازهای رومیزی اخوان، کن، البرز، آلتون، داتیس ، سینجر، لتو، هارپاگ ، تورینو پلاس ، رومانزو، سیبن، درسا، آستیاک ، جانا ، هادسون ، میلان ، جنرال و سایر برندها را  در کمترین زمان و با استفاده از قطعات اصلی در منزل شما انجام می دهد.

هزینه تعمیر اجاق گاز در کرج

برای محاسبه ی هزینه ی تعمیر اجاق گاز شما ، ابتدا باید دید که خرابی اجاق گاز شما به چه علت می باشد. شما میتوانید با تماس با کارشناسان فنی ما در مرکز تعمیر اجاق گاز در کرج مشورت کنید . کارشناسان ما پس از شنیدن توضیحات شما در مورد ایرادات اجاق گازتان ، می توانند هزینه ی حدودی را به شما اعلام کنند.

شعله روشن نمی ماند

در صورت مواجه شدن با این مشکل در اجاق گازتان ، ابتدا از درست بودن جای سرشعله ها مطمئن شوید. از علل بروز این مشکل ، خرابی ترموکوپل ، ولوم شیر، سنسور شیر و یا خود  شیر می توان اشاره کرد . برای خرید  قطعات اجاق گاز با کارشناسان ما در مرکز تعمیر اجاق گاز در مهرشهر کرج  تماس بگیرید.

استشمام بوی گاز

هنگامیکه بوی گاز را احساس کردید سریعا برای تعمیر اجاق گازتان اقدام کنید. ابتدا از درستی شیر گاز شهری ، و شلنگ اجاق گاز مطمئن شوید. برای رفع این مشکل ابتدا شیر گاز اجاق گازتان را بسته و سپس با مرکز تعمیر اجاق گاز در مهرشهر کرج  تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را بگیرید و درخواست سرویسکار کنید. تکنسین های ما سریعا به محل شما اعزام می شوند.

کار نکردن فندک جرقه زن

در صورت بروز این مشکل، ابتدا پریز و دوشاخه اجاق گاز را چک کنید . اصولا این ایراد می تواند به دلیل نوسانات برق و نظافت اشتباه رخ دهد. رسیدن رطوبت به قطعات الکتریکی  سیستم جرقه زن اجاق گاز می تواند باعث خرابی آنها شده و سیستم جرقه زن را مختل کند. از جمله ی این قطعات فندک جرقه زن، ترانسفرماتور و میکروسئیچ اجاق گاز می باشد.

برای تهیه ی  قطعات اجاق گاز می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید . همچنین برای تعمیر اجاق گاز در کرج  می توانید از کارشناسان ما درخواست سرویسکار کنید.

افت فشار در شعله ها

اصولا این مشکل در اثر استفاده ی غلط  و نظافت اشتباه اجاق گازتان به وجود می آید . هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید ، ابتدا از باز بودن شیر گاز مطمئن شده و منافذ سرشعله های اجاق گاز را به دقت نظافت کنید . برای رفع این مشکل می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر اجاق گاز در کرج  تماس بگیرید تا شما را در رفع این مشکل راهنمایی کنند.

تعمیر اجاق گاز در مهرشهر کرج

برق گرفتگی از بدنه اجاق گاز

از علل های به وجود آمدن این مشکل می توان به نفوذ آب درون اجاق گازتان و پوسیده شدن سیم های داخلی مدار برقی اشاره کرد.

ممکن است در مواقع پاک کردن اجاق گازتان، با نفوذ رطوبت به سیم کشی اجاق گاز، دستگاه شما اتصالی کرده و ممکن است به بدنه اجاق گاز شما برق دهد. برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان ما که در نمایندگی تعمیر اجاق گاز در کرج سرویس دهی دارند تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل اجاق گاز شما را حل کنند.

شیرهای گاز سفت شدند و نمی چرخند

از جمله عواملی که باعث جرم گرفتن شیرها و سفت شدن آنها می شوند می توان به نظافت نکردن اصولی اجاق گاز اشاره کرد. همچنین کیفیت پایین شیرها در اجاق گازهای ارزان قیمت باعث به وجود آمدن این مشکل می شود.

هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید ، به هیچ وجه به شیر فشار نیاورده و از پیچاندن شیر با انبردست پرهیز کنید. ابتدا شیر اجاق گاز اصلی را ببندید تا از خطر آتش سوزی پیشگیری کنید ، سپس از اسپری های روان کننده و جرم زدا استفاده کنید. اگر مشکلتان حل نشد ، برای تعمیر شیرها و تعویض ولوم های اجاق گازتان می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر اجاق گاز در مهرشهر کرج  تماس گرفته و درخواست سرویسکارکنید تا در کمترین زمان در منزل شما حاضر شده و اجاق گازتان را سرویس کنند.

 جرقه زن مدام جرقه می زند

هنگام بروز این مشکل ، در اولین قدم دوشاخه اجاق گازتان را از برق بکشید تا از خطرات احتمالی پیشگیری کنید. این مشکل می تواند به دلیل نفوذ آب به سیستم برقی اجاق گازتان رخ دهد.

برای رفع این مشکل با مرکز تعمیر اجاق گاز در مهرشهر کرج تماس گرفته و مشورت کنید و در صورت نیاز درخواست سرویسکار کنید.

دود کردن شعله های اجاق گاز

کثیفی سرشعله ها و یا فنجونی های آلومینیومی زیر آن می تواند از علل بروز این مشکل باشد. در اولین قدم قطعات ذکر شده را با استفاده از موادهای پاک کننده ی استاندارد نظافت کنید. از دیگر علل های بروز این مشکل می تواند استفاده ی غلط و حرارت زیاد شعله ها باشد که باعث تاب برداشتگی سرشعله ها شده است. برای تهیه ی سرشعله های اجاق گاز می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *