تعمیر گاز رومیزی در اندیشه

تعمیر گاز رومیزی در اندیشه

شهر جدید اندیشه  در 20 کیلومتری محور غربی تهران از میدان آزادی ، ۷ کیلومتری جنوب شرقی شهر کرج و در ۳ کیلومتری شمال غربی شهرستان شهریار و در بخش مرکزی قرار دارد.

این شهر دارای ۶ فاز می‌باشد که فاز دو، سه، چهار و پنج شهر اندیشه براساس قوانین تازهٔ شهرسازی طراحی و ساخته شده‌است. در ابتدا شهر اندیشه به عنوان کنترل‌کنندهٔ سرریز جمعیت کلانشهر تهران ساخته شد و کماکان قسمتی از بار جمعیتی شهر تهران را به دوش می کشد ولی در حال حاضر در جهت تجاری‌سازی پیش رفته ‌است. کم جمعیت و خلوتی شهر اندیشه از جمله مزیت های این منطقه بشمار می رود. شهرداری شهر اندیشه با رعایت اصول شهرسازی و استاندارد بودن اکثر خیابان ها ، آرامش زیادی را برای شهروندان خود فراهم کرده است. همچنین از لحاظ فرهنگی ، هنری و ورزشی نیز شهری پیشتاز در غرب استان تهران می‌باشد . این شهر با امکاناتی که دارد می تواند به بهبود دمای هوا کمک می کند و می تواند هوای شهر را به تعادل برساند و خنک کند. این امکانات و سیستمات به صورت خیلی پیشرفته ، مشابه و یا الگو گرفته از سیستم خنک کننده پیشرفته خارجی آن در شهر جدید اندیشه به تولید رسیده است .

تعمیر گاز رومیزی در اندیشه

بازار ایرانی-اسلامی اندیشه که به سبک میدان نقش جهان اصفهان ساخته شده‌است ، یکی از بزرگ‌ترین مکان‌های تجاری و تفریحی آن می‌باشد . در مسیر جادهٔ تهران-اندیشه پل شهید صیاد شیرازی قرار دارد که به کل فاز های شهر (فاز ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵) دسترسی دارد و از آنجا می‌توانید به کل فازهای شهر اندیشه و دیگر مناطق اطراف  بروید .

اما این فاصله کم باعث نمی شود که شما بخواهید برای تعمیر وسایل خود از جمله تعمیر اجاق گاز به تهران یا کرج مراجعه کنید. همچنین تعمیر اجاق گاز همه مناطق هم توسط تیم ما صورت می پذیرد. چون هم می بایست ترافیک شلوغ جاده مخصوص و داخل شهر تهران یا کرج را تحمل کنید و هم اینکه وقت و زمان خود را از دست می دهید و خود همین حمل و نقل هم هزینه های شما را افزایش می دهد ، حال اینکه می توانید از کارشناسان ما برای تعمیر اجاق گاز در اندیشه کمک بگیرید و اجاق گاز خود را با بهترین کیفیت و قطعات اصلی در خود شهر اندیشه تعمیر کنید.

تعمیر اجاق گاز رومیزی در اندیشه

مهمترین نقشی که اجاق گازها بر عهده دارند، پخت و پز است و این پخت پز به ایجاد رفاه و آسایش در خانه ها کمک می کند. اما زمانی که دچار ایراد و خرابی می شوند، زندگی عادی ما را با مشکل همراه می سازند. برای همین خیلی زود تصمیم به تعمیر آن می گیریم. برای تعمیر اجاق گاز نیز باید حواسمان به این موضوع باشد که اجاق گاز خراب خود را به دست افراد نابلد و ناشی نسپاریم . چون نه تنها کیفیت تعمیر پایین خواهد آمد ، بلکه ممکن است مشکلی به مشکلات قبلی آن نیز بیافزایند. بر این اساس ما در به سرویس کوشیده ایم تا خدمات تخصصی و حرفه ای خود را در غرب تهران گسترش دهیم تا به بهترین خدمات تعمیر اجاق گاز دسترسی داشته باشید .

سرویسکاران ما با تجهیزات کامل و با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت ، در کمترین زمان اجاق گاز شما را تعمیر می کنند . فقط  کافیست برای اعزام سرویسکار به منزلتان با کارشناسان ما تماس گرفته تا اسرع وقت برای خدمت رسانی حاضر شوند.

تعمیرات انواع اجاق گازهای رومیزی اخوان ، کن ، آلتون،  داتیس، سینجر ، تاسوکی ، بوش ، اسنوا ، دوو ، بیمکث ، درسا ، آریستون ، البرز، بوش ، تکنو، لتو، پالرمو ، رومانزو، میلان ، جنرال ، آستیاک ، جانا ، هادسون، هاتیران و سایر برندها در سریعترین زمان ممکن و با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت در منزل شما انجام می گیرد.

تعمیرات  گاز رومیزی در اندیشه

در مجموعه به سرویس  تعمیرات اجاق گاز در مدل های فردار ، رومیزی و صفحه ای به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد. این شرکت یکی از مراکز معتبر تعمیراتی کشور در زمینه تعمیرات اجاق گاز می باشد که به صورت تخصصی تعمیرات اجاق گاز را در منطقه ی اندیشه  انجام می دهد. در این شرکت تمامی کارشناسان دارای مدرک فنی و حرفه ای بوده و از تخصص کافی برخوردار می باشندو این مجموعه  با بهره گیری از تعمیرکاران کاربلد و مورد اعتماد، با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

تعمیر گاز رومیزی در اندیشه

نمایندگی اجاق گاز در اندیشه

همشهریان عزیز با وجود شرکت به سرویس نگران تعمیر اجاق گاز خود و پیدا کردن جایی معتبر و مطمئن برای تعمیر اجاق گازتان نباشید. فقط کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست سرویسکار کنید. در کمترین زمان از نزدیکترین شعبه به منزل شما سرویسکار اعزام خواهد شد.

شرکت به سرویس  به صورت تخصصی  تعمیر اجاق گاز در شهریار را بر عهده  دارد و به کلیه ی مناطق اندیشه از جمله فازهای 1-2-3-4-5، مارلیک ، سرآسیاب ، ملارد ، صفادشت و فردیس و شهرک های اطراف سرویس دهی دارد.

 

سوالات متداول مشتریان از مرکز تعمیرات اجاق گاز در اندیشه :

بیشترین مشکلاتی که ساکنین شهر اندیشه برای اجاق گازشان پیش آمده است:

1-      پس از رها کردن ولوم شعله خاموش می شود

2-      شعله های اجاق گاز دود می کند و به رنگ آبی نیست

3-      ضعیف شدن فشار گاز شعله ها

4-      شیرهای گاز سفت شدند و نمی چرخند

5-      بوی گاز به مشام می رسد و اجاق گاز نشتی دارد

6-      فندک جرقه زن  اجاق گاز جرقه نمی زند

7-      از بدنه اجاق گاز احساس برق گرفتگی داریم

8-      روشن نشدن شعله ها و نبودن جریان گاز در سرشعله ها

9-      شکستگی صفحه شیشه ای گاز رومیزی و تعویض شیشه

برای رفع این مشکلات می توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر اجاق گاز در اندیشه تماس گرفته و مشورت کنید و در صورت نیاز درخواست سرویسکارکنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *