تعمیر گاز شهریار و اندیشه تهران

اجاق گازها از وسایل ضروری هر خانه ای هستند که وقتی خراب می شوند، کار پخت و پز خانه مختل می شود. از اینرو باید فورا آن را تعمیر کنید چون شما زمان کافی برای منتظر ماندن در تمام طول هفته برای خدمات تعمیر را ندارید و مطمئنا بودجه لازم را نیز برای خرید تمام وعده های غذایی خود در زمان انتظار ندارید.

به همین دلیل است که شما به یک مرکز تعمیرات اجاق گاز نیاز دارید که بتواند در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت، اجاق گاز شما را تعمیر کند. همچنین شما برای تعمیر اجاق گاز خود معمولا از مراکز تعمیراتی کمک می گیرید که نزدیک به محل سکونت شما باشد تا این خدمات را سریعتر دریافت کنید. مثلا اگرکه در شمال تهران سکونت دارید، معقولانه این خواهد بود که به مراکز تعمیر گاز شمال تهران مراجعه کنید.

برای مراجعه به مراکز تعمیر اجاق گاز از آنجائیکه ساکنین شمال تهران طبیعتا می بایست به مراکز تعمیر گاز شمال تهران مراجعه نمایند، باید دقت کنند تا به آنهایی برای خدمات تعمیرات اجاق گاز خراب خود مراجعه کنند که به عنوان مراکز تعمیرات مجاز اجاق گاز شناخته می شوند.

چون در غیر اینصورت ممکن است خدمات مطلوبی دریافت نکنند. در مراکز مجاز تعمیرات اجاق گاز، تعمیرکاران متخصص و حرفه ای حضور دارند که با تعمیرات اجاق گازی که نمایندگی تعمیرات آن را بر عهده دارند، آشنایی کامل داشته و حتی دوره های آموزشی تعمیرات اجاق گازهای آن برند را گذرانده اند. همچنین برای هر یک از خدمات تعمیرات اجاق گاز، ضمانت نامه تعمیرات ارائه می دهند. به علاوه امکان تعمیرات در منزل شما یا محل مرکز مجاز تعمیرات اجاق گاز وجود دارد و درخواست شما نیز می تواند به دو صورت آنلاین از طریق وب سایت یا تلفنی صورت پذیرد.

لذا هر یک از ساکنین مناطق شمال تهران اعم از تجریش، دربند، زعفرانیه، اوین، ولنجک، دارآباد، قیطریه، فرمانیه، دزاشیب، کاشانک، آجودانیه، درکه، نیاوران، فرشته، سوهانک، جردن، ظفر، میرداماد، ونک و… می توانند با مراجعه به یکی از مراکز مجاز تعمیر گاز شمال تهران، نسبت به تعمیر و سرویس اجاق گاز خود اقدام نمایند. اصولا مراجعه به مراکز مجاز نزدیک به محل سکونت شما محاسن زیادی دارد.

از گیر نکردن در ترافیک شلوغ تهران و آلودگی هوا گرفته تا دریافت سریعتر خدمات تعمیر اجاق گاز را می توان از جمله آنها دانست. اجاق گازها اعم از تولیدات داخلی یا خارجی همچون بوش، سینجر، آلتون، لوفرا، اخوان، استیل البرز، داتیس و… ممکن است دچار یک سری خرابی های ساده تا مشکل و پیچیده شوند که بهتر است برای تعمیر آنها به نزدیکترین مرکز مجاز تعمیرات اجاق گاز مراجعه نمایید. اما برخی از خرابی های رایج انواع مدل های اجاق گاز عبارتند از:

شعله اجاق گاز خاموش می شود

این مشکل و خرابی اجاق گاز زمانی رخ می دهد که به محض روشن کردن شعله اجاق گاز، دوباره خاموش می شود. علتی که معمولا به ایجاد این مشکل می انجامد، خرابی ترموستات است که غالبا می بایست تعویض شود.

شعله اجاق گاز دود می کند

دود کردن شعله اجاق گاز نیز خبر از وجود یک نارسایی و خرابی در اجاق گاز شما می دهد. لذا برای رفع این مشکل می بایست ترکیب گاز با هوا را تنظیم کنید تا نسبت گاز به هوا زیاد نباشد. لذا با کم و متعادل کردن میزان گاز به نسبت هوا این مشکل مرتفع خواهد شد.

مشعل اجاق گاز روشن نمی شود

وقتی مشعل اجاق گاز روشن نشود، علت مشکل را باید در مسدودی یا گرفتگی منافذ مشعل ها یا پیلوت اجاق گاز جست که در اثر کثیفی حاصل از ریختن غذا بوجود آمده است. لذا برای رفع آن می بایست سوراخ های پیلوت و نازل آن و همچنین مشعل اجاق گاز را تمیز کرد. اما گاهی با تمیز کردن مشکل رفع نمی گردد که باید اقدام به تعویض آنها کرد.

نوک شعله مشعل اجاق گاز زرد می سوزد

وقتی میزان هوا به نسبت گاز کم باشد، شعله های اجاق گاز به رنگ زرد می سوزد. لذا برای رفع این مشکل می بایست میزان ترکیب گاز با هوا را از صفحه تنظیم مخلوط کن تنظیم کنید (کمی صفحه مخلوط کن را باز کنید). همچنین ممکن است فاصله لوله تا نازل تغییر کرده باشد.

شعله اجاق گاز صدا ایجاد می کند

این مشکل وقتی ایجاد می شود که از شعله های روشن اجاق گاز، صدا و چیزی شبیه وزش می شنوید که علت ایجاد کننده آن میزان هوای بیشتر در ترکیب با گاز است که باید برای رفع این مشکل مخلوط کن را تنظیم کنید. (کمی صفحه مخلوط کن را ببندید)

فندک اجاق گاز رومیزی جرقه نمی زند

از جمله مشکلات رایجی که ممکن است برای غالب اجاق گازها از جمله اجاق گاز رومیزی رخ دهد، این است که فندک اجاق گاز کار نکند که طبیعتا قادر نخواهید بود اجاق گاز را روشن کنید. برای رفع این مشکل باید علت را در ترانس جرقه، قطعی اتصالات سیم ها، چینی جرقه زن یا ولوم و کلید آن دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *