نمایندگی آلتون در شهر قدس

نمایندگی آلتون در شهر قدس

به نمایندگی آلتون در شهر قدس خوش آمدید . در این مجموعه تعمیرات اجاق گاز در مدل های فردار ، رومیزی و صفحه ای به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد. این شرکت یکی از مراکز معتبر تعمیراتی کشور در زمینه تعمیرات اجاق گاز می باشد . که به صورت تخصصی تعمیرات گاز آلتون را در شهرقدس انجام می دهد. در این شرکت تمامی کارشناسان دارای مدرک فنی و حرفه ای بوده و از تخصص کافی برخوردار می باشندو این مجموعه  با بهره گیری از تعمیرکاران کاربلد و مورد اعتماد، با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

شما می توانید برای ثبت سفارش تعمیر اجاق گاز آلتون با کارشناسان ما تماس گرفته و یا فرم درخواست سرویسکار را تکمیل نمایید.

تعمیر اجاق گاز آلتون در شهر قدس

مشتریان عزیز شرکت آلتون دیگر نگران خرابی اجاق گاز خود و پیدا کردن جایی معتبر و مطمئن برای بردن اجاق گازتان و تعمیر آن نباشید. با وجود کارشناسان شرکت به سرویس و پوشش دهی کامل مناطق شهر قدس و حومه در کمترین زمان اجاق گازتان در منزل تعمیر می شود.

فقط کافیست برای اعزام سرویسکار به منزلتان با کارشناسان ما تماس گرفته تا اسرع وقت برای خدمت رسانی حاضر شوند . سرویسکاران ما با تجهیزات کامل و با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت شرکت آلتون، در کمترین زمان اجاق گاز شما را تعمیر می کنند.

 تعمیر گاز رومیزی آلتون در شهر قدس

کارشناسان ما در شرکت به سرویس با استفاده از قطعات اصلی و فابریک اجاق گاز رومیزی و مبله آلتون به شما عزیزان خدمات می دهند . شما می توانید با تماس گرفتن با مرکز به سرویس از خدمات این مجموعه بهره مند شده و تا 50 درصد در هزینه های اضافی تعمیر گاز اخوان صرفه جویی کنید . همچنین شما می توانید با تماس با کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید و اگر نیازی به سرویسکار دارید  درخواست خود را ثبت کرده  تا در اسرع وقت سرویسکار به منزل شما اعزام شود.

نمایندگی آلتون در شهر قدس

طریقه ی تماس با مرکز تعمیرات اجاق گاز آلتون در شهرقدس

1-شما می توانید با مرکز تعمیرات تخصصی به سرویس تماس بگیرید.

2-همچنین شما می توانید از گزینه درخواست سرویسکار در داخل سایت استفاده کنید.

3-در کمتر از چند دقیقه کارشناسان ما با شما تماس گرفته و اطلاعات شما را می گیرند.

4-در کمترین زمان تعمیرکار در منزل شما حاضر شده و اجاق گاز شما را تعمیر می کند.

توجه داشته باشید، کلیه خدمات تعمیر اجاق گاز آلتون با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت شرکت آلتون می باشد.

لوازم یدکی اجاق گاز آلتون را از کجا تهیه کنیم؟

اگر برخی از قطعات گاز شما در اثر استفاده ی غلط و گذشت زمان خراب شده و نیازمند قطعات می باشید و یا شما می خواهید اجاق گازتان را خودتان تعمیر کنید ، فقط کافیست با مرکز به سرویس تماس گرفته و ثبت درخواست کنید. شرکت به سرویس نمایندگی گاز آلتون در غرب تهران و حومه می باشد که شما می توانید انواع قطعات با کیفیت واصالت  شرکت آلتون را فقط با یک تماس استعلام گرفته و ثبت درخواست کنید تا در اسرع وقت قطعات مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

 نمایندگی آلتون در شهر قدس

سوالات متداول مشتریان از نمایندگی های اجاق گاز آلتون

استشمام بوی گاز

با حس کردن بوی گاز ، در اولین قدم از درستی شیر گاز شهری ،فلکه گاز و شلنگ اجاق گاز مطمئن شوید، همچنین مشکل می تواند بخاطر ایراد در شیرهای کنترل شعله و یا نشتی لوله های آلومینیومی  باشد.

برای رفع این مشکل می توانید با نمایندگی آلتون در شهرقدس تماس گرفته و با کارشناسان ما مشورت کنید و در صورت نیاز درخواست سرویسکارکنید.

 خاموش شدن شعله ها

هنگامیکه شعله اجاق گاز را روشن می کنید و پس از رها کردن شعله روش نمی ماند و سریع خاموش می شود. بروز این مشکل می تواند خرابی ترموکوپل ، سنسور ترموکوپل ، ولوم شیر، سنسور شیر و یا خود  شیر باشد  که باید آن را تعمیر و یا تعویض نمود.

شما می توانید برای خرید  قطعات اجاق گاز آلتون و یا درخواست سرویسکار در منزل با مرکز به سرویس تماس بگیرید.

از کار افتادن جرقه زن

ابتدا از سیستم برق کشی ساختمان و آشپزخانه مطمئن شده و پریز و دوشاخه اجاق گاز را چک کنید. همچنین این ایراد می تواند به دلیل معیوب شدن  کلید جرقه زن ، میکروسئیچ ، ترانس و خود جرقه زن اجاق گاز باشد.

جرقه زن مدام جرقه می زند

در اولین قدم دوشاخه اجاق گازتان را از برق بکشید تا از خطرات احتمالی پیشگیری کنید. این مشکل می تواند به دلیل نفوذ آب به سیستم برقی اجاق گازتان رخ دهد.

برای رفع این مشکل با مرکز تعمیرات اجاق گاز در شهرقدس تماس گرفته و مشورت کنید و در صورت نیاز درخواست سرویسکار کنید.

نچرخیدن  شیرهای گاز و سفت شدن آنها

از جمله عواملی که باعث جرم گرفتن شیرها و سفت شدن آنها می شوند می توان به نظافت نکردن اصولی اجاق گاز اشاره کرد. هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید ، به هیچ وجه به شیر فشار نیاورده و از پیچاندن شیر با انبردست پرهیز کنید. ابتدا شیر اجاق گاز اصلی را ببندید تا از خطر آتش سوزی پیشگیری کنید ، سپس از اسپری های روان کننده و جرم زدا استفاده کنید.

برای تعمیر شیرها و تعویض ولوم های اجاق گازتان می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و  درخواست سرویسکارکنید تا در اسرع وقت در منزل شما حاضر شوند.

شعله اجاق گاز دود می کند

علت اصلی این ایراد می تواند کثیفی سرشعله ها و یا کاسه های زیر آن باشد. اگر با نظافت قطعات ذکر شده مشکلتان حل نشد به احتمال زیاد سرشعله های شما در اثر استفاده ی غلط و حرارت زیاد شعله ها معیوب شده و به اصطلاح تاب برداشته است. جنس سرشعله های اجاق گاز از فلز آلومینیوم می باشد که به مرور زمان و بر اثر شستشو با موادهای شیمیایی خراب می شود.برای تهیه ی سرشعله های اجاق گاز آلتون با کیفیت اصلی ، ما در شرکت به سرویس می توانیم کمکتان کنیم.

کم شدن فشار شعله ها

در صورتی که از باز بودن شیر گاز اصلی اطمینان کسب کردید ، شلنگ متصل به گاز را چک کنید تا از عدم نشت گاز مطمئن شوید. از مهم ترین علل کم شدن فشار گاز کثیفی سرشعله ها  و کاسه ی آن است.همچنین کثیفی و جرم می تواند از کاسه ها به لوله های انشعاب گاز سرایت کرده و گرفتگی ایجاد کرده باشد.

برق گرفتگی از بدنه اجاق گاز

از علل های به وجود آمدن این مشکل می توان به نفوذ آب درون اجاق گازتان و پوسیده شدن سیم های داخلی مدار برقی اشاره کرد.

ممکن است در مواقع پاک کردن اجاق گازتان، با نفوذ رطوبت به سیم کشی اجاق گاز، دستگاه شما اتصالی کرده و ممکن است به بدنه اجاق گاز شما برق دهد. برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان شرکت به سرویس که در نمایندگی اجاق گاز در شهرقدس سرویس دهی دارند تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل اجاق گاز شما را حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *