شرکت صنعتی تولیدی آلباگاز نزدیک به دو دهه است که تحت عنوان تجاری آلتون از سال ۱۳۸۳ به تولید انواع محصولات خانگی از جمله انواع اجاق گازهای مبله و صفحه ای یا فرهای توکار می پردازد. از اینرو کیفیت بالا و استفاده‌ از نوآوری های روز در تولید محصولات این برند داخلی سبب گشته تا طرفداران بسیاری داشته باشد و اجاق گاز آلتون به یکی از ترجیحات مردم برای خرید بدل گردد.

لذا با وجود کیفیت بالای محصولات اجاق گاز برند آلتون، خرابی و نیاز به تعمیر که ممکن است در اثر استهلاک یا استفاده نادرست و حتی حادثه پیش بیاید اجتناب ناپذیر است. بنابراین در صورتی که اجاق گاز آلتون دارید و نیاز به تعمیر یا سرویس پیدا کرده است، مراجعه به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون از این جهت که در آنجا شناخت و تخصص کافی از تعمیرات اجاق گاز آلتون وجود دارد، بهترین تصمیم خواهد بود.

علاوه بر این مراکزی که موفق به اخذ نمایندگی تعمیرات اجاق گاز از یک برند می شوند، حائز یک سری از شرایط و امکانات و استانداردها هستند و معمولا تعمیرکاران و متخصصین فنی آنها، دوره های آموزشی تعمیرات محصولات برندی را می گذرانند که قرار است نمایندگی تعمیرات آن را اخذ کنند.

از اینرو علاوه بر کسب شناخت کافی از خرابی ها و ایرادهای رایج اجاق گازهای برند مورد نظر، به قطعات اصلی و اورجینال آنها نیز به واسطه اخذ نمایندگی تعمیرات  دسترسی پیدا خواهند کرد.

همچنین به لحاظ هزینه های تعمیرات نیز به جهت نظارت های مستمری که بر تعرفه قیمتی خدمات تعمیرات اجاق گاز وجود دارد و همینطور رویکرد تلاش برای تعمیر به جای تعویض در نمایندگی های تعمیرات اجاق گاز از جمله نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون، به صرفه ترین خدمات تعمیرات اجاق گاز آلتون خود را دریافت خواهید داشت.

با اینحال نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون با بهره مندی از یک تیم فنی و متخصص که به تعمیر و سرویس انواع مدل های اجاق گاز آلتون آشنا هستند و تجربه ای طولانی در تعمیرات هر یک از آنها دارند، این اطمینان را به هریک از دارندگان اجاق گاز آلتون خواهند داد که در صورت بروز مشکل و خرابی برای هریک از محصولات اجاق گاز آلتون آنها، بهترین و با کیفیت ترین این خدمات را دریافت خواهند داشت.

همچنین هر یک از خدمات تعمیرات انجام شده در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون، دارای ضمانت تعمیرات می باشند. معمولا ارائه خدمات از سوی نمایندگی اجاق گاز آلتون که در نقاط مختلف تهران اعم از غرب، شمال، جنوب و شرق تهران دایر هستند، در محل نمایندگی یا منزل شما قابل انجام است.

برخی از خرابی های رایج و مشکلات متداولی که ممکن است برای هر یک از انواع مدل های اجاق گاز آلتون شما روی دهد و نیاز به تعمیرات آن و مراجعه به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون احساس شود عبارتند از:

مشکل حرارت کم شعله ها در اجاق گاز آلتون

از جمله مشکلاتی که ممکن است در استفاده از اجاق گاز آلتون با آن مواجه شوید کم و ضعیف بودن حرارت شعله ها است که می تواند به علت کاهش هوا یا گاز بوجود آمده باشد. همچنین می تواند بخاطر نقص در لوله های گازرسانی باشد.

از کار افتادن جرقه زن اجاق گاز توکار آلتون

این مشکل وقتی ایجاد می شود که یا ایرادی در سیستم برق کشی ایجاد شده باشد و یا اینکه قطعات تولید شعله اجاق گاز اعم از درپوش و شعله پخش کن بدرستی در محل خود قرار نگرفته باشند. همچنین کثیفی اجاق گاز اعم از ریختن و چسبیدن مواد غذایی هم می تواند سبب بروز این مشکل باشد.

سفت شدن شیر اجاق گاز آلتون

وقتی شیر اجاق گاز آلتون سفت می شود، مشکل را باید در آسیب و شکستگی در شیر و ولوم یا گیر کردن مانده غذا در بین ولوم و شفت جستجو کرد.

خاموش شدن شعله اجاق گاز رومیزی آلتون پس از رها کردن ولوم

اگر این مشکل در اثر کثیفی حاصل از ریختن مواد غذایی و چسبیدن آن بر روی گاز ایجاد نشده باشد، ایراد ممکن است به علت خرابی ترموکوپل یا آسیب دیدن شیر و ولوم اجاق گاز آلتون باشد.

شعله اجاق گاز آلتون زرد و نارنجی می سوزد

این مشکل وقتی بوجود می آید که گاز ناقص بسوزد. در واقع اگر گاز با منواکسید کربن ترکیب شود شعله زرد می شود در صورتی که باید با اکسیژن ترکیب شود. لذا نبود هوای کافی که ممکن است به علت گرفتگی و کثیفی مشعل اجاق گاز رخ داده باشد، شعله را زرد یا نارنجی کند. بنابراین باید صفحه تنظیم کننده اجاق گاز را تنظیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *