یکی از محبوب ترین، پرکاربردترین و در عین حال ضروری ترین وسایل خانه و آشپزخانه، اجاق گازها هستند. از اینرو فقط کافی است چند روز بدون اجاق گاز بمانید تا پی به نقش و اهمیت آن در زندگی روزمره  ببرید. در واقع هر نوع پخت و پزی یا تهیه نوشیدنی و حتی گرم کردن غذا، همه و همه به واسطه استفاده از اجاق گازها صورت می پذیرد و نبود آن یک مشکل بزرگ به حساب می آید.

اجاق گازها انواع مختلفی دارند که هر یک از مدل های آنها کمک می کنند تا انواع غذاهای لذید یا نوشیدنی های گرم خوشمزه را درست کنید و به زندگی خود طراوت و شادابی ببخشید. بخصوص که اگر از محصولات با کیفیت داخلی همچون اجاق گازهای اخوان استفاده می کنید که کیفیت بالایی دارند.  اما با اینحال آنها نیز ممکن است خراب شوند و به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان نیاز پیدا کنید.

بیش از نیم قرن است که از تاسیس برند اخوان می گذرد و طی این مدت همواره به تولیدات خوب و با کیفیت شهر بوده است. از جمله محصولات با کیفیت اخوان می توان به اجاق گازهای اخوان اعم از گاز مبله، گاز صفحه ای، فر توکار اشاره کرد که از بهترین های تولید داخل هستند و تجربه آشپزی لذت‌بخشی را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

لذا با وجود عمر و دوام طولانی محصولات این برند، آنها ممکن است در اثر استهلاک یا حادثه و استفاده نادرست خراب شوند و بخواهید برای تعمیر آن اقدام کنید. منتها وقتی بحث تعمیر اجاق گاز پیش می آید باید به چند نکته دقت کنید. از جمله اینکه هیچوقت خودتان دست به تعمیر اجاق گاز نزنید و برای تعمیر هر اجاق گاز مثلا اجاق گاز اخوان به نمایندگی مجاز همان برند مثلا نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان مراجعه کنید.

شاید برخی از مزایای مراجعه به نمایندگی های مجاز تعمیرات اجاق گاز آگاه نباشند لذا لازم است بدانید که مثلا در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان علاوه بر اینکه از متخصصین حرفه ای دوره دیده در تعمیرات انواع اجاق گازهای اخوان استفاده می شود، به لحاظ استفاده از قطعات اصلی و اورجینال نیز خیالتان جمع خواهد بود. به علاوه مبلغی که برای تعمیرات اجاق گاز اخوان می ‌پردازید بر اساس نرخ مصوب و تعیین شده است و مبلغی اضافی که ممکن است از سوی مراکز غیر مجاز و متفرقه از شما دریافت شود، نخواهید پرداخت.

همچنین ضمانت نامه های معتبر تعمیرات، تعمیر در محل و خدمات مشاوره و تعهد و مسئولیت در قبال کلیه خدمات ارائه شده به مشتریان از جمله مواردی است که بسیاری ترجیح می دهند به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان مراجعه کنند.

با اینحال آنچه در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان اهمیت دارد، عیب یابی درست، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه، رویکرد ارجحیت دادن به تعمیر تا تعویض قطعه (برخی مراکز هستند که برای راحتی کار بجای تعمیر قطعه خراب آن را تعویض می کنند)، سرعت عمل بالا و توجه به سطح رضایتمندی مشتری از خدمات ارائه شده به آنها می باشد.

از اینرو کسانی که از اجاق گازهای اخوان استفاده می کنند ممکن است با مشکلات رایجی که در غالب اجاق گازهای اخوان و چه بسا سایر اجاق گازها رخ می دهد مواجه شوند و نیاز به تعمیرات و مراجعه به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان پیدا کنند که برخی از آنها عبارتند از:

مشکل جرقه نزدن اجاق گاز اخوان

وقتی جرقه زن اجاق گاز اخوان کار نکند مشکل را می توان در چند علت جستجو کرد. اول اینکه ممکن است اتصالات برقی اجاق گاز مشکل پیدا کرده باشد یا اینکه حتی مشکل از پریز برق باشد. همچنین خرابی یا خیس بودن سوئیچ جرقه زن، خرابی ماژول جرقه زن و نهایتا تراز نبودن درپوش مشعل می تواند از دلایل اصلی بروز این مشکل باشد.

روشن نشدن گاز رومیزی اخوان

دلایل زیادی ممکن است باعث شود که گاز رومیزی اخوان روشن نشود از جمله خرابی جرقه زن، خرابی اتصالات برقی اجاق گاز اعم از اتصالات بین ماژول کنترل و جرقه زن، خرابی سوئیچ و ماژول کنترل، کثیفی زیاد مشعل ها و همینطور پیچ خوردگی شیلنگ گاز ورودی می تواند از دلایل بروز این مشکل باشد.

کم بودن شعله اجاق گاز رومیزی اخوان

علت بروز این مشکل را می توان در کثیفی و مسدود شدن درپوش مشعل، ایراد پیدا کردن رگولاتور گاز و همچنین تراز نبودن درپوش مشعل ها جستجو کرد.

صدای زیاد شعله اجاق گاز اخوان

وقتی از شعله ها صدای زیاد و غیر طبیعی بیاید یعنی اینکه یک جای کار مشکل دارد. علت مشکل در نامناسب بودن نسبت گاز و هوا است که باید با استفاده از قطعه ای به نام شاتر هوا آن را تنظیم کنید.

خوب نپختن غذا در فرگاز اخوان

این مشکل وقتی پیش می آید که المنت دستگاه فرگاز اخوان خراب شده باشد. در این صورت سوختگی یا پخت غیر یکنواخت در غذا مشاهده می شود. همچنین بروز این مشکل می تواند به علت خرابی فندک یا جرقه زن نیز بوجود آمده باشد.

از اینرو چنانچه دارنده هر یک از انواع اجاق گاز اخوان هستید و با مشکل و ایرادی مواجه شد، می توانید با مراجعه به هر یک از نمایندگی های تعمیرات اجاق گاز اخوان که در سراسر کشور و همچنین نقاط مختلف تهران دایر هستند، نسبت به رفع و تعمیر خرابی اجاق گاز اخوان خود اقدام کنید. تعهد و مسئولیت در کنار خدمات فنی و تخصصی با کیفیت، مهمترین چیزهایی هستند که در مراجعه به هر یک از نمایندگی های تعمیرات اجاق گاز اخوان شاهد آن خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *