درخواست آنلاین

امروز زندگی بدون استفاده از اجاق گازها سخت و دشوار است از اینرو در هر خانه ای یکی از مدل های آن را خواهید یافت. بخصوص اجاق گازهای با کیفیت تولید داخل همچون اجاق گازهای استیل البرز که به جهت قیمت کمتر نسبت به مشابه خارجی خود بسیار پرطرفدار هستند.

امروز نزدیک به ۳ دهه است که از تولید اجاق گازهای استیل البرز می گذرد و در بسیاری از خانه ها از آنها استفاده می شود. لذا در صورت خرابی اجاق گازها طبیعتا کار پخت و پز هم که از اساسی ترین فعالیت های انسان است مختل شده و زندگی روزمره را با مشکل مواجه خواهد کرد. بنابراین سریعا می بایست به دنبال تعمیر و رفع مشکل آن باشید. یکی از مراکزی که می توانید بدون دغدغه و با خیال راحت برای سرویس و تعمیر اجاق گاز استیل البرز خود اقدام کنید، نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز است.

البته شاید لزوم مراجعه به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز توسط برخی  احساس نشود، اما در این خصوص باید اذعان کرد اگرکه می خواهید بهترین خدمات تعمیر و سرویس اجاق گاز استیل البرز را دریافت کنید، حتما می بایست به یکی از نمایندگی های تعمیرات اجاق گاز استیل البرز که در نقاط مختلف تهران اعم از شمال، جنوب، غرب و شرق آن دایر است مراجعه نمایید. بهترین خدمات تعمیر و سرویس از این جهت که متخصصین و کارشناسان فنی این مراکز، همه دوره دیده و آموزش دیده هستند و با عیب و ایرادات اجاق گازهای استیل البرز آشنایی کامل دارند.

به علاوه برای خدمات تعمیراتی که ارائه می شود، ضمانت نامه تعمیرات دریافت خواهید کرد. ضمن اینکه در این مراکز به جهت در اولویت قرار داشتن مشتری مداری در مقابل سود و منافع شرکتی، همواره سعی می شود تا سیاست تعمیرکاری جای خود را به تعویض کاری ندهد.

از اینرو  قطعه ای که واقعا قابل تعمیر نیست تعویض می گردد. در خصوص تعویض قطعه معیوب یا خراب هر یک از اجاق گازهای استیل البرز نیز در این مراکز به هیچ وجه از قطعات غیراصلی و کارکرده استفاده نمی شود و با توجه به نظارت هایی که وجود دارد، از قطعات اصلی و اورجینال اجاق گازهای استیل البرز استفاده می گردد. لذا می توانید در صورت خرابی هر یک از محصولات اجاق گاز استیل البرز، در محل نمایندگی یا منزل خود از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز استیل البرز بهره مند شوید.

همچنین هزینه ای که برای تعمیرات هر یک از انواع اجاق گازهای استیل البرز می پردازید به علت عیب یابی صحیح، تولید داخل بودن و اولویت دادن به تعمیر تا تعویض، بسیار کمتر از مراکز متفرقه و غیر مجاز خواهد بود. به علاوه وجود تعرفه های قیمتی مشخص باعث می شود تا مبلغ اضافی از شما اخذ نگردد. با اینحال اجاق گازهای استیل البرز که مدل های صفحه ای و رومیزی آن بسیار پرطرفدار نیز هستند ممکن است دچار یکی از خرابی های رایج و متداول این برند از اجاق گازها شده باشند که برخی از آنها عبارتند از:

روشن نشدن شعله اجاق گاز

بعد از اینکه مطمئن شدید شیر گاز یا ایمنی بسته نیست و در لوله ها گاز جریان دارد و جرقه زن هم بدون ایراد است، علت ممکن است بخاطر گرفتگی و کثیفی منافذ خروجی گاز باشد که باید پاک و تمیز شوند. همچنین ممکن است به جهت این باشد که درپوش های مشعل ها به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند.

حرارت نداشتن شعله مشعل اجاق گاز

علت اینکه اجاق گاز استیل البرز شما حرارت خوبی ندارد ممکن است از فشار گاز کم یا هوارسانی کم به مشعل ها به علت تنظیم نبودن شاتر هوا باشد. همچنین علت می تواند بخاطر مسدودی شعله های اجاق گاز باشد.

جرقه زدن یکسره گاز رومیزی استیل البرز

این مشکل زمانی بوجود می آید که یا الکترود جرقه اجاق گاز خراب شده باشد یا اینکه ایرادی در ماژول دستگاه و فندک رخ داده باشد.

مشکل صدای زیاد شعله ها

اولین علتی که در تعمیرات اجاق گاز استیل البرز ممکنه رخ دهد ،نقص در سیستم هوارسانی است. لذا هوا که زیاد به مشعل برسد با صدای زیاد همراه می شود. بنابراین باید شاتر هوا را تنظیم کرد و در صورت خرابی باید تعویض شود.

ایراد پیداکردن جرقه زن اجاق گاز

وقتی اجاق گاز استیل البرز جرقه نمی زند، علت آن را می توان در بروز شکستگی در کلید جرقه زن، خرابی ترانس جرقه زن و حتی قطعی اتصالات سیم ها جستجو کرد.

دود کردن شعله اجاق گاز

این مشکل اگرکه سالیان دراز است که از اجاق گاز استفاده می کنید ممکن است در اثر کثیفی حاصل از ریخته شدن غذا و روغن ایجاد شده باشد. همچنین نو بودن اجاق گاز هم ممکن است علت آن باشد چون در تولید آن از روغن های صنعتی استفاده می گردد.

شرکت به سرویس علاوه بر نمایندگی اجاق گاز در تهران دارای نمایندگی اجاق گاز استیل البرز در کرج نیز می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *