درخواست آنلاین

اگر قرار باشد که یکی از برندهای مطرح اجاق گاز را انتخاب کنید و لیستی برای شما تهیه شود، قطعا در میان اجاق گازهای آن لیست، اجاق گاز تکنو جای می گیرد. این برند که محصول کشور ایتالیا است، قدمت آن به بیش از نیم قرن از سال ۱۹۶۰ تا به امروز می رسد و محصولات آن در بازار داخلی، مونتاژ ایران است.

لذا به لحاظ کیفیت و امکانات، این برند را می توان یکی از برترین های بازار داخلی دانست که توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. شاید اگر بخواهیم امکانات و فناوری های بکار رفته در اجاق گازهای تکنو را برشمریم بتوان لیست بلند بالایی تهیه کرد که برخی از آنها اعم از ترموکوپل تاپ تایم، شبکه های چدنی بزرگ، تایمر و دماسنج دیجیتال، فن انتقال هوا، جرقه زن اتوماتیک و… می باشند.

اما با وجود کیفیت بالای محصولات اجاق گاز تکنو که بخاطر همین موضوع نیز در میان مصرف کنندگان داخلی بسیار محبوب و پر استفاده هستند، ممکن است خراب شوند و  نیاز به تعمیرات پیدا کنند. از اینرو انتخاب های زیادی برای تعمیر اجاق گاز تکنو خود دارید.

از مراجعه به مراکز تعمیرات متفرقه گرفته تا نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو که قطعا اگر تجربه مراجعه به هر یک از مراکز تعمیرات اجاق گاز را نداشته باشید، ممکن است در تعمیر اجاق خود به مشکل بخورید. از این جهت که امکان دارد به پست یک تعمیرکار نابلد و تازه کار بخورید و اجاق گاز شما آنطور که باید تعمیر نشود یا عمر تعمیراتش کوتاه باشد. این در صورتی است که شناخت و آگاهی از نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو باعث می شود تا جز به این مراکز اعتماد نکنید و اجاق گاز خراب خود را برای تعمیر به این مراکز بسپارید.

اما براستی نمایندگی های تعمیرات اجاق گاز از جمله نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو چه ویژگی ها و مزایایی دارند که باعث می شود تا اجاق گاز تکنو خراب خود را برای سرویس و تعمیر به آنها بسپارید؟

در این خصوص می توان به موارد و محاسن بسیاری از اینکه برای تعمیرات اجاق گاز تکنو، نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو را انتخاب کنید برشمرد که اعم از سرویس و عیب یابی درست، ارائه خدمات در محل نمایندگی یا منزل شما، برخورداری از تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده در خصوص تعمیرات اجاق گاز تکنو، استفاده از لوازم یدکی اصلی و اورجینال، ضمانت خدمات تعمیرات، هزینه های مشخص تعمیرات، سرعت بالای ارائه خدمات و… می باشد.

مشکلات و خرابی های متداول اجاق گازهای تکنو

انواع مدل های اجاق گاز تکنو اعم از اجاق گاز مبله، اجاق گاز صفحه ای و فرگاز ممکن است با ایراد و خرابی های متنوعی مواجه شوند اما یک سری از خرابی و ایرادات هست که در غالب اجاق گازهای تکنو رایج و متداول است که برخی از آنها عبارتند از:

دود کردن فرگاز تکنو

وقتی این مشکل برای فرگاز تکنو شما ایجاد می شود یعنی اینکه میزان گاز به نسبت هوا زیادتر است از اینرو باید میزان گاز را کمتر کنید و همچنین نازل های گاز را تعویض نمایید.

روشن نشدن شعله های اجاق گاز رومیزی تکنو

این مشکل پس از بررسی وجود جریان گاز و اطمینان از سالم بودن جرقه زن و فندک، ممکن است به علت کثیفی حاصل از مانده غذا و چربی بر روی اجاق گاز رومیزی رخ دهد.

دمای فرگاز تکنو به حد لازم نمی رسد

وقتی دمای فرگاز تکنو به حد لازم نرسد، پخت و پز صورت نمی گیرد یا ناقص انجام می شود که این نشان از وجود مشکل در سنسور دما یا المنت گاز دارد که باید آنها را بررسی کنید.

زیاد بلند بودن شعله اجاق گاز تکنو

این مشکل فقط زمانی رخ می دهد که تنظیم میزان اکسیژن یا گاز نامتعادل باشد. لذا برای رفع این مشکل باید مقدار این دو را به صورت متعادل تنظیم کرد

خاموش شدن اجاق گاز تکنو با برداشتن دست از روی ولوم

ممکن است وقتی اجاق گاز تکنو را روشن می کنید، با برداشتن دست از روی ولوم اجاق گاز، شعله خاموش شود که این می تواند به علت خرابی ترموکوپل باشد. حتی اگر یک شعله بدین شکل است و بقیه درست کار می کنند، علت خرابی از ترموکوپل همان شعله است.

لذا چنانچه از کاربران هر یک از مدل های اجاق گاز تکنو هستید و با خرابی و ایراد در اجاق گاز خود مواجه شدید، می توانید به نزدیکترین نمایندگی تعمیرات اجاق گاز تکنو به محل زندگی خود که در مناطق مختلف تهران اعم از غرب، شرق، شمال و جنوب آن دایر هستند، نسبت به تعمیرات اجاق گاز تکنو خود اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *