درخواست آنلاین

نزدیک به ۳ دهه است که شرکت صنایع تولیدی سینجر از سال ۱۳۷۱ به تولید انواع اجاق گازهای فردار و مبله می پردازد و یک برند با کیفیت و شناخته شده کاملا ایرانی است. همچنین محصولات اجاق گاز شرکت سینجر شامل تولید اجاق گازهای صفحه ای استیل و شیشه ای و فرهای توکار نیز می گردد.

حال این را تصور بکنید که مواد لازم برای تهیه یک شام خوشمزه را تدارک دیده اید اما ناگهان متوجه می شوید که نمی توانید مشعل اجاق گاز سینجر خود را روشن کنید و با مشکل مواجه شده است.

اجاق گازهای سینجر با وجود کیفیت خوب اما به مانند همه محصولات ممکن است خراب شوند و نیاز به سرویس و تعمیر پیدا کنند. لذا در این‌ وضعیت می بایست به فکر تعمیر اجاق گاز خود باشید و بهترین کار مراجعه به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سینجر است.

اصولا سپردن تعمیرات اجاق گاز سینجر به نمایندگی آن یک اقدام هوشمندانه محسوب می شود و برخلاف کسانی که ممکن است به مراکز تعمیرات متفرقه اجاق گاز روی بیاورند و با مشکلات زیادی اعم از استفاده از قطعات غیر اصلی و عیب یابی نادرست و پرداخت هزینه های بیشتر و… مواجه شوند،

اوضاع در نمایندگی های مجاز تعمیرات بدین شکل نیست و خدمات تخصصی و حرفه ای که حاصل سالها تجربه در تعمیرات اجاق گاز است ارائه می گردد. لذا با مراجعه به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سینجر با مزایایی مواجه هستید که برخی از آنها عبارتند از:

خدمات سریع

اجاق گازها از وسایل ضروری هر خانه ای هستند چون جزو وسایل پخت و پز هستند که نیاز انسان به غذا را تامین می کنند. از اینرو وقتی خراب می شوند، تحمل خرابی آنها زیاد نخواهد بود و فورا برای تعمیر آن اقدام می کنید. منتها سریع اقدام کردن شما یک طرف کار است و طرف دیگر کار خدمات سریع تعمیر اجاق گاز است که این مورد را معمولا در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سینجر شاهد هستیم.

آنها اصولا بخاطر نظارت هایی که وجود دارد از دیسیپلین کاری منظمی برخوردار هستند و به جهت اینکه مشتری مداری در راس فعالیت های آنها قرار دارد، خدمات تعمیرات انواع مدل های اجاق گاز را در سریع ترین زمان چه در محل نمایندگی و چه در منزل شما به انجام می رسانند. ضمن اینکه تخصص و تجربه بالا نیز خدمات سریع تعمیرات اجاق گاز را به همراه خواهد داشت.

تکنسین های درجه یک

معمولا در نمایندگی های تعمیرات از جمله نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سینجر به واسطه دوره های آموزشی که در خصوص تعمیرات برند مورد نمایندگی دیده می شود، عیب یابی صحیح صورت می گیرد که این علاوه بر صرفه جویی در زمان باعث کاهش هزینه های پرداختی شما برای تعمیرات می گردد. ضمن اینکه تعمیرات اجاق گاز نیز به شکلی اساسی و تخصصی انجام می پذیرد و رویکرد تعمیر همواره به تعویض قطعه ارجحیت دارد.

مگر اینکه تعمیر آن قطعه بی فایده و یا کلا غیر قابل تعمیر باشد. به علاوه اجاق گازها محصولات پرخطری هستند که سپردن آنها به مراکز تعمیرات گمنام و متفرقه که معمولا از تکنسین های تازه کار و غیر حرفه ای برخوردارند، ممکن است در اثر انجام تعمیرات غیر استاندارد، ایمنی اجاق گاز شما را پایین بیاورد و حتی با حوادث ناگواری مواجه شوید.

قطعات فابریک و اصلی

یکی از تفاوت های فاحشی که شما در مراجعه به نمایندگی های تعمیرات اجاق گاز از آن برخوردار می شوید، استفاده از قطعات فابریک و اصلی در صورت نیاز به تعویض است. که البته این موضوع به سبب تعهد و مسئولیتی است که این نمایندگی ها از جمله نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سینجر در قبال تعمیرات اساسی و اصولی برند مورد نمایندگی شان دارند.

هزینه های کمتر

وقتی عیب یابی تعمیرات اجاق گاز به درستی انجام شود، قطعه ای اشتباهی تعویض یا دستکاری نمی شود و این باعث کاهش هزینه های پرداختی شما می گردد. همچنین وجود تعرفه های قیمتی مشخص و نظارت مستمر سبب می گردد تا برای دریافت هریک از خدمات تعمیرات، هزینه های مشخصی را پرداخت نمایید که در مقایسه با مراکز متفرقه که نظارتی وجود ندارد و ممکن است هر هزینه ای را از شما اخذ کنند قابل توجه است.

ضمانت تعمیرات

یکی از ویژگی های بارز نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سینجر ارائه ضمانت تعمیرات اجاق گاز است. از اینرو وقتی اجاق گاز شما تعمیر می گردد شما خیالتان از بابت اینکه تعمیر اساسی و اصولی صورت گرفته جمع خواهد بود. این در صورتی است که در مراکز متفرقه تعمیرات اجاق گاز حتی ممکن است با وجود ارائه ضمانت تعمیرات، پاسخگو نباشند.

برخی از خرابی های رایج اجاق گازهای سینجر

اجاق گازهای سینجر به عنوان یک محصول تولید داخل از کیفیت خوب و بالایی برخوردار هستند که ممکن است سالها بدون نیاز به تعمیر برای شما کار کنند اما خرابی و نیاز به تعمیر آنها یک امر بدیهی است. برخی از خرابی های رایج و متداول آنها عبارتند از:

پس از چند ثانیه خاموش شدن شعله اجاق گاز

قطعا اولین دلیلی که می تواند باعث ایجاد این مشکل گردد، خرابی و ایراد ترموکوپل اجاق گاز است. ضمن اینکه ممکن است ایراد از اتصالی ناقص سیستم برق اجاق گاز باشد.

صدای زیاد شعله اجاق گاز

اصولا وقتی شعله اجاق گاز صدای بلندی دارد، این می تواند بخاطر مشکل در عملیات احتراق اجاق گاز باشد و مثلا درصد ترکیب هوا و گاز نامتناسب باشد. همچنین وجود نشتی در لوله های داخلی اجاق گاز نیز ممکن است در برخی موارد به هنگام روشن کردن آن صدای ناهنجار تولید کند. با اینحال باید عملیات احتراق را تنظیم کرد و وجود نشتی را بررسی نمود.

عمل نکردن جرقه زن اجاق گاز

یکی از قطعات مهم برای روشن کردن اجاق گاز، جرقه زن آن است که اگر عمل نکند با مشکل روشن نشدن اجاق گاز مواجه می شویم. از اینرو وقتی جرقه زن عمل نکند مشکل را باید ابتدا با بررسی قرار گرفتن درست سرشعله ها و چدنی ها در جای خود و سپس وجود ایراد در ترانس تبدیل، سیم فندک یا خود جرقه زن جستجو کرد.

بروز مشکل در المنت بالای فر اجاق گاز

این مشکل وقتی ایجاد می گردد که یا المنت از بدنه اجاق گاز سینجر جدا شده باشد و یا اینکه سیم های المنت ایراد پیدا کرده است. البته قبل از بررسی این دو مورد، ظاهر المنت را بررسی کنید تا به لحاظ ظاهری سالم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *