نمایندگی تکنو گاز در شهرقدس

نمایندگی تکنو گاز در شهرقدس

به شرکت به سرویس ، مرکز تعمیرات تخصصی تکنو گاز در شهرقدس خوش آمدید . در این مجموعه تعمیرات اجاق گاز در مدل های فردار ، رومیزی و فر توکار به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد. این شرکت یکی از مراکز معتبر تعمیراتی کشور در زمینه تعمیرات اجاق گاز می باشد که به صورت تخصصی تعمیرات تکنو گاز را در غرب تهران و استان البرز انجام می دهد. در این شرکت تمامی کارشناسان دارای مدرک فنی و حرفه ای بوده و از تخصص کافی برخوردار می باشندو این مجموعه  با بهره گیری از تعمیرکاران کاربلد و مورد اعتماد، با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

شما می توانید برای ثبت سفارش تعمیر گاز تکنو با کارشناسان ما در شهرقدس تماس گرفته و یا فرم درخواست سرویسکار را تکمیل نمایید.

تعمیر اجاق گاز تکنو در شهرقدس

کارشناسان ما در شرکت به سرویس با استفاده از قطعات اصلی و فابریک اجاق گاز رومیزی و مبله تکنو به شما عزیزان خدمات می دهند . شما می توانید با تماس گرفتن با مرکز به سرویس از خدمات این مجموعه بهره مند شده و تا 50 درصد در هزینه های اضافی تعمیر گاز تکنو صرفه جویی کنید . همچنین شما می توانید با تماس با کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید و با استفاده از نکات و آموزش هایی که کارشناسان  شرکت به سرویس در اختیار شما قرار می دهند ،اجاق گاز خود را در منزل تا حدودی تعمیر کنید. همچنین اگر نیازی به سرویسکار دارید شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و تادر اسرع وقت سرویسکار به منزل شما اعزام شود.

تعمیر گاز فردار در شهرقدس

مشتریان عزیز شرکت تکنو دیگر نگران خرابی اجاق گاز خود و پیدا کردن جایی معتبر و مطمئن برای بردن اجاق گازتان و تعمیر آن نباشید. با وجود کارشناسان شرکت به سرویس و پوشش دهی کلیه ی مناطق کشور در کمترین زمان اجاق گازتان در منزل تعمیر می شود.

فقط کافیست برای اعزام سرویسکار به منزلتان با کارشناسان ما تماس گرفته تا اسرع وقت برای خدمت رسانی حاضر شوند.سرویسکاران ما با تجهیزات کامل و با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت شرکت تکنو ، در کمترین زمان اجاق گاز شما را تعمیر می کنند.

نمایندگی تکنو گاز در شهرقدس

طریقه ی تماس با مرکز تعمیرات اجاق گاز تکنو در غرب تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان در شهرقدس به صورت زیر می باشد:

1-شما می توانید با مرکز تعمیرات تخصصی به سرویس تماس بگیرید.

2-همچنین شما می توانید از گزینه درخواست سرویسکار در داخل سایت استفاده کنید.

3-در کمتر از چند دقیقه کارشناسان ما با شما تماس گرفته و اطلاعات شما را می گیرند.

4-در کمترین زمان تعمیرکار در منزل شما حاضر شده و اجاق گاز شما را تعمیر می کند.

لوازم یدکی اجاق گاز تکنو را از کجا تهیه کنیم؟

اگر برخی از قطعات گاز شما در اثر استفاده ی غلط و گذشت زمان خراب شده و نیازمند قطعات می باشید و یا شما می خواهید اجاق گازتان را خودتان تعمیر کنید ، فقط کافیست با مرکز به سرویس تماس گرفته و ثبت درخواست کنید. شرکت به سرویس نمایندگی تکنو گاز در غرب تهران و البرز و حومه می باشد که شما می توانید انواع قطعات با کیفیت واصالت  شرکت تکنو را فقط با یک تماس استعلام گرفته و ثبت درخواست کنید تا در اسرع وقت قطعات مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

خرابی هایی که می تواند برای اجاق گاز تکنو پیش بیاید:

شعله روشن نمی ماند

در صورت مواجه شدن با این مشکل در اجاق گازتان، ابتدا از درست بودن جای سرشعله ها مطمئن شوید. خرابی  سنسور ترموکوپل ،ترموکوپل ،ولوم شیر، سنسور شیر و یا خود  شیر می تواند از علل های بروز این مشکل در اجاق گازتان  باشد  که باید آن را تعمیر و یا تعویض نمود. برای خرید  قطعات اجاق گاز در شهرقدس با کارشناسان ما تما س بگیرید.

نشت گاز

هنگامیکه بوی گاز را احساس کردید سریعا برای تعمیر اجاق گازتان اقدام کنید. ابتدا از درستی شیر گاز شهری ، و شلنگ اجاق گاز مطمئن شوید. برای رفع این مشکل ابتدا شیر گاز اجاق گازتان را بسته و سپس با مرکز به سرویس، نمایندگی تعمیرات اجاق گاز در شهرقدس تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را بگیرید و درخواست سرویسکار کنید. تکنسین های ما سریعا به محل شما اعزام می شوند.

نمایندگی تکنو گاز در شهرقدس

فندک جرقه زن کار نمی کند

در صورت بروز این مشکل، ابتدا پریز و دوشاخه اجاق گاز را چک کنید.اصولا این ایراد می تواند به دلیل نوسانات برق و نظافت اشتباه رخ دهد. رسیدن رطوبت به قطعات الکتریکی  سیستم جرقه زن اجاق گاز می تواند باعث خرابی آنها شده و سیستم جرقه زن را مختل کند. از جمله ی این قطعات فندک جرقه زن، ترانسفرماتور و میکروسئیچ اجاق گاز می باشد.

برای تهیه ی  قطعات اجاق گاز در شهرقدس می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.همچنین برای تعمیر اجاق گاز می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه مشورت کنید.

شعله اجاق گاز دود میکند

علت اصلی این ایراد می تواند کثیفی سرشعله ها و یا کاسه های زیر آن باشد. اگر با نظافت قطعات ذکر شده مشکلتان حل نشد به احتمال زیاد سرشعله های شما در اثر استفاده ی غلط و حرارت زیاد شعله ها معیوب شده و به اصطلاح تاب برداشته است. جنس سرشعله های اجاق گاز از فلز آلومینیوم می باشد که به مرور زمان و بر اثر شستشو با موادهای شیمیایی خراب می شود.برای تهیه ی سرشعله های اجاق گاز تکنو با کیفیت اصلی ، ما در شرکت به سرویس می توانیم کمکتان کنیم.

کم شدن حرارت در شعله ها

از جمله ایراداتی که ممکن است در استفاده ی غلط از اجاق گاز تکنو با آن مواجه شوید ، افت فشار و ضعیف شدن حرارت شعله ها است. در صورتی که از باز بودن شیر گاز اصلی اطمینان کسب کردید ، شلنگ متصل به گاز را چک کنید تا از عدم نشت گاز مطمئن شوید.

از مهم ترین علل کم شدن فشار گاز کثیفی سرشعله ها  و کاسه ی آن است . همچنین کثیفی و جرم می تواند از کاسه ها به لوله های انشعاب گاز سرایت کرده و گرفتگی ایجاد کرده باشد.

شیرهای گاز سفت شدند

هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید ، به هیچ وجه به شیر فشار نیاورده و از پیچاندن شیر با انبردست پرهیز کنید. ابتدا شیر اجاق گاز اصلی را ببندید تا از خطر آتش سوزی پیشگیری کنید ، سپس از اسپری های روان کننده و جرم زدا استفاده کنید . اصولا این مشکل به دلیل جرم گرفتن بیش از حد شیرها پیش می آید. از جمله عواملی که باعث جرم گرفتن شیرها و سفت شدن آنها می شوند می توان به نظافت نکردن اصولی اجاق گاز اشاره کرد.

برای تعمیر شیرها و تعویض ولوم های اجاق گازتان می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با آنها مشورت کرده و درخواست سرویسکارکنید تا در اسرع وقت در منزل شما حاضر شده و اجاق گازتان را سرویس کنند.

برق گرفتگی از بدنه اجاق گاز

نفوذ آب به درون اجاق گاز و پوسیده شدن سیم های داخلی مدار برقی می توانند باعث به وجود آمدن این مشکل شوند.

ممکن است در مواقع پاک کردن اجاق گازتان، با نفوذ رطوبت به سیم کشی اجاق گاز، دستگاه شما اتصالی کرده و ممکن است به بدنه اجاق گاز شما برق دهد. برای حل این مشکل می توانید با کارشناسان شرکت به سرویس که در نمایندگی اجاق گاز در شهرقدس سرویس دهی دارند تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل اجاق گاز شما را حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *