نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در کرج

نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در کرج

شرکت به سرویس برترین ارائه دهنده خدمات تعمیر اجاق گاز در شهر کرج می باشد که نمایندگی تعمیرات اجاق گاز برند اخوان را نیز دارا می باشد. شاید برخی از مزایای مراجعه به نمایندگی های مجاز تعمیرات اجاق گاز آگاه نباشند لذا لازم است بدانید که مثلا در نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در کرج علاوه بر اینکه از متخصصین حرفه ای دوره دیده در تعمیرات انواع اجاق گازهای اخوان استفاده می شود، به لحاظ استفاده از قطعات اصلی و اورجینال نیز خیالتان جمع خواهد بود. به علاوه مبلغی که برای تعمیرات اجاق گاز اخوان می ‌پردازید بر اساس نرخ مصوب و تعیین شده است و مبلغی اضافی که ممکن است از سوی مراکز غیر مجاز و متفرقه از شما دریافت شود، نخواهید پرداخت.

تعمیر اجاق گاز در کرج

اصولا اجاق گاز از مهمترین وسایل آشپزخانه است که وقتی خرابی و ایرادی در آن ظاهر می شود، پخت و پز را مختل کرده و این موضوع باعث اختلال در زندگی عادی ما می گردد. چون ما هر روز به غذا و نوشیدنی گرم نیاز داریم و بسیاری از آنها طی فرآیند پخت و پز تهیه می شوند. همچنین از جمله مشکلاتی که باعث می شود اجاق گاز خراب شود، می توان به عدم نگهداری منظم و عیب فنی در این وسیله ضروری زندگی اشاره کرد. با اینحال برای رفع مشکلات مربوط به اجاق گاز، بهتر است از خدمات متخصصان با تجربه و کارآزموده در این زمینه، همچون از خدمات تعمیر اجاق گاز در کرج به سرویس استفاده کنید.

به علاوه برای جلوگیری از خرابی زودهنگام اجاق گاز و عملکرد بهتر آن، می بایست که در استفاده از اجاق گاز دقت کنید تا اجزاء و قطعات آن اعم از شعله پخش کن ها، فندک جرقه زن، شیرآلات، لوله های گاز، شیلنگ ها و حتی رنگ شعله و صدای گاز و از این دست موارد به درستی کار کنند. لذا وقتی هر یک از این اجزاء به درستی کار نکنند، باید زود آن را تعمیر کنید تا از خرابی های بزرگتر و حوادث ناشی از آن جلوگیری شود. برای فهمیدن عملکرد درست اجاق گاز نیز فقط کافی است تا آن را با زمانی که عملکرد درستی داشته است مقایسه کنید و با بروز هر تغییر و ناکارآمدی اجاق گاز، از یک مرکز تعمیر اجاق گاز به خصوص برای تعمیر برند اخوان کمک بگیرید. به علاوه چنانچه در شهر کرج سکونت دارید، می توانید از خدمات تعمیر اجاق گاز اخوان در کرج استفاده نمایید. ما یک مرکز حرفه ای با افراد متخصص و کاردان در امور تعمیر انواع اجاق گاز هستیم.

تعمیر گاز اخوان در کرج

نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان

به سرویس تعمیرات و خدمات اجاق گاز اخوان را با بهره گیری از نیروهای جوان و دوره دیده در سطح شهر کرج انجام خواهد داد شما می توانید با این شرکت تماس بگیرید و در هر نقطه از کرج که هستید از خدمات این شرکت بهره ببرید. همیشه شعار ما این بوده که در سریعترین زمان ممکن بهترین خدمات و  استفاده از قطعات ارجینال  بوده است. نمایندگی تعمیر اجاق گاز برند اخوان و سایر برند ها توسط شرکت به سرویس اخذ شده است و خدمات تعمیر اجاق گاز این برند ها ارائه می شود.

تعمیر اجاق گاز اخوان در محل

تمامی کارهای نصب، سرویس و تعمیر اجاق گاز اخوان در محل مورد نظرشما انجام می شود از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد. با تماس شما با مجموعه به سرویس ، تکنسین های این مجموعه با تجهیزات به روز خود به صورت فوری به محل اعزام خواهند شد، با استفاده کردن از این خدمات، دیگر لزومی به تحمل کردن دشواری های حمل و نقل نیست و به همین دلیل در هزینه ها و زمان صرفه جویی می شود. همچنین امکان نظارت بر فعالیت های تکنسین به وجود می آید و دیگر اینکه با عدم لزوم برای حمل و نقل اجاق گاز، احتمال آسیب دیدن اجاق طی حمل و نقل به صفر خواهد رسید.

نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان در کرج

اصول ایمنی استفاده از اجاق گاز

  • از نصب اجاق در محیط‌های کوچک و در بسته که امکان خارج شدن گازهای بوجود آمده از سوخت نیست، خودداری کنید.
  • اجاق را در مسیر وزش باد نصب نکنید.
  • بر روی محل اتصال دو سر شیلنگ به لوله‌کشی گاز اجاق باید از بست مناسب استفاده شود.
  • پس از نصب اجاق گاز با کف صابون محل اتصال دو سر شیلنگ را از نظر نشت گاز تست نمایید.
  • طول شیلنگ نباید از ۱.۵ متر بیشتر باشد و همیشه از شلنگ های مخصوص و استاندارد استفاده کنید.
  • اجاق گاز را در محل شیب دار نصب نکنید.
  • فاصله اجاق گازباید با دیوار پشت، حدود 5 سانتی متر و با دیوار جانبی، حدودا 7 سانتی متر باشد.
  • هر چه رنگ شعله آبی تر باشد یعنی اکسیژن کافی برای سوخت وجود دارد ولی اگر رنگ شعله زرد باشد یعنی عمل سوختن ناقص انجام می شود.

همچنین یکی از نکات مهمی که سبب می گردد تا راغب استفاده از خدمات تعمیر اجاق گاز اخوان در کرج شرکت به سرویس باشید، علاوه بر تخصص و مهارت بالای تعمیرکاران به سرویس، شفافیت در خدمات و هزینه است. چیزی که در دریافت خدمات تعمیر اجاق گاز از سایر مراکز به ندرت شاهد آن خواهید بود. در واقع ما در به سرویس، قبل از اعزام سرویس کار یک لیست تعرفه قیمت به شما خواهیم داد و همچنین بر اساس آنچه از خرابی اجاق گاز شما عنوان می شود، یک حدود قیمت هم اعلام می کنیم تا بتوانید برای پرداخت هزینه تعمیر یا تصمیم گیری برای تعمیر آن برنامه ریزی کنید. همیچنین عزیزان ساکن تهران نیز میتوانند به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان ما در تهران مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *