تعمیر اجاق گاز رومانزو

نمایندگی  اجاق گاز رومانزو

تعمیر اجاق گاز رومیزی

مجموعه نمایندگی گاز رومانزو به صورت کاملاً تخصصی، تعمیرات اجاق گاز رومیزی و صفحه‌ای رومانزو را در سراسر کشور انجام می‌دهد. این شرکت یکی از مراکز معتبر تعمیراتی کشور در زمینه تعمیرات اجاق گاز می‌باشد و تمامی کارشناسان آن دارای مدرک‌های فنی و حرفه‌ای می‌باشند. با بهره‌گیری از تعمیرکاران کاربلد و مورد اعتماد، شرکت نمایندگی گاز رومانزو با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

تعمیر گاز رومیزی رومانزو

مشتریان عزیز شرکت رومانزو دیگر نگران خرابی اجاق گاز خود و پیدا کردن جای معتبر و مطمئن برای تعمیر اجاق گاز نباشید. با وجود کارشناسان شرکت نمایندگی گاز رومانزو، تعمیر اجاق گازتان به صورت تخصصی در سریع‌ترین زمان انجام می‌شود. شما می‌توانید با تماس گرفتن با نمایندگی گاز رومانزو برای ثبت سفارش تعمیر گاز خود اقدام کنید و یا فرم درخواست سرویس‌کار را تکمیل نمایید.

تعمیر اجاق گاز رومانزو

کارشناسان ما در نمایندگی گاز رومانزو با استفاده از قطعات اصلی و فابریک، خدمات تعمیرات اجاق گاز رومیزی رومانزو را به شما عزیزان ارائه می‌دهند. با تماس گرفتن با مرکز نمایندگی گاز رومانزو می‌توانید از خدمات این مجموعه بهره‌مند شده و تا 50 درصد در هزینه‌های اضافی تعمیر گاز خود صرفه‌جویی کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید و با استفاده از نکات و آموزش‌هایی که کارشناسان نمایندگی گاز رومانزو در اختیار شما قرار می‌دهند، اجاق گاز خود را در منزل تا حدودی تعمیر کنید. همچنین اگر نیاز به سرویسکار دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و تا در اسرع وقت سرویسکار به منزل شما اعزام شود.

نمایندگی اجاق گاز رومانزو در کرج

همشهریان عزیز با وجود نمایندگی گاز رومانزو در منطقه شهریار، نگران تعمیر اجاق گاز خود و پیدا کردن جایی معتبر و مطمئن برای تعمیر اجاق گاز نباشید. فقط کافیست با تماس با کارشناسان ما، تعمیر گاز رومیزی خود را با استفاده از قطعات اصلی و فابریک به ما بسپارید. اگر اجاق گازتان دارای ایراد شده است و یا نیازمند قطعات یدکی اجاق گاز هستید، فقط کافیست با تماس با نمایندگی گاز رومانزو درخواست سرویسکار کنید تا از نزدیکترین شعبه به محل زندگی شما برایتان تکنسین اعزام شود.

قطعات اجاق گاز رومانزو را از کجا تهیه کنیم؟

اگر برخی از قطعات گاز شما در اثر استفاده ی غلط و گذشت زمان خراب شده و نیازمند قطعات می‌باشید و یا شما می‌خواهید اجاق گازتان را خودتان تعمیر کنید، فقط کافیست با نمایندگی گاز رومانزو تماس گرفته و درخواست کنید. این نمایندگی در تهران و کرج و سایر استان‌ها قطعات با کیفیت و اصالت شرکت رومانزو را فقط با یک تماس استعلام گرفته و درخواست کنید تا در اسرع وقت قطعات مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

تعمیر اجاق گاز رومانزو

خرابی‌هایی که می‌تواند برای اجاق گاز رومانزو پیش‌بیاید

  • روشن نماندن شعله اجاق گاز: بیشترین مشکلی که امروزه برای اکثر اجاق‌های گاز پیش می‌آید، مشکل ثابت نماندن شعله‌ی اجاق گاز است. این مشکل ممکن است به دلیل خرابی سنسور ترموکوپل، ترموکوپل، ولوم شیر، سنسور شیر و یا خود شیر باشد. با تماس با نمایندگی گاز رومانزو می‌توانید برای خرید قطعات اجاق گاز رومانزو و یا درخواست سرویسکار در منزل اقدام کنید.
  • افت فشار در شعله‌ها: این مشکل می‌تواند به دلیل کثیفی سرشعله‌ها و کاسه‌های زیر آن باشد. همچنین کثیفی و جرم می‌تواند از کاسه‌ها به لوله‌های انشعاب گاز سرایت کرده و گرفتگی ایجاد کرده باشد.
  • از کار افتادن جرقه‌زن: اگر جرقه‌زن اجاق گاز شما از کار افتاده است، ابتدا از درستی شیر گاز شهری، فلکه گاز و شلنگ اجاق گاز مطمئن شوید. همچنین این ایراد می‌تواند به دلیل معیوب شدن قطعات الکتریکی سیستم جرقه‌زن اجاق گاز از جمله کلید جرقه‌زن، میکروسئیچ، ترانس و خود جرقه‌زن اجاق گاز باشد.
  • نشت گاز: اگر در نزدیکی اجاق گاز بوی گاز استشمام می‌کنید، ابتدا از درستی شیر گاز شهری، فلکه گاز و شلنگ اجاق گاز مطمئن شوید. همچنین مشکل می‌تواند بخاطر ایراد در شیرهای کنترل شعله و یا نشتی لوله‌های آلومینیومی باشد.
  • شعله اجاق گاز زرد و نارنجی می‌سوزد: علت اصلی این ایراد می‌تواند کثیفی سرشعله‌ها و یا کاسه‌های زیر آن باشد. اگر با نظافت قطعات ذکر شده مشکل‌تان حل نشد، به احتمال زیاد سرشعله‌های شما در اثر استفاده ی غلط و حرارت زیاد معیوب شده و به اصطلاح تاب برداشته است.
اگر با هر یک از مشکلات فوق مواجه شدید، بهتر است با مرکز نمایندگی گاز رومانزو تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره و خدمات لازم را دریافت کنید. این نمایندگی با استفاده از قطعات اصلی و فابریک، به شما خدمات تعمیراتی مطمئن و موثر را ارائه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *